اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

تولید 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید 44 درصد گاز کشور در این مجتمع خبر داد.

تولید 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر شعبانپور پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به کار کارکنان جدید الاستخدام شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: از زحمات بسیار خوب مجموعه آموزش، جذب، تامین نیرو، مراکز آموزشی محمودآباد، جهاد دانشگاهی فارس و اصفهان و همچنین تمامی اساتیدی که در این مدت زحمت کشیدند تا شما امروز در این شرکت نخستین روز حضورتان را آغاز کنید تشکر می‌کنم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه امروز وقت همت و تلاش است افزود: این مملکت از روز اول دبستان تا به امروز که تحصیلات عالیه را پشت سر گذاشته‌اید برای شما سرمایه‌گذاری کرده و اکنون که وارد سیستم صنعتی و بازار کار شده‌اید نوبت شماست که دین خود را به این مرز و بوم با تلاش و فعالیت سازنده ادا کنید.

وی آموزش دادن، خودآموزی و دیگرآموزی را جزو وظایف اصلی دانست و گفت: رابطه‌ای که در بدو کار با سرپرستان‌ خود برقرار می‌کنید در یادگیری شما بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود؛ الان زمانی ‌است که شما باید خوب گوش کنید، خوب ببینید تا یاد بگیرید و این دو سال وضعیت کارآموزی زمان خوبی برای این موضوع است.

شعبانپور با تاکید بر رعایت ایمنی توسط کارآموزان جدید تصریح کرد: بدانید مسایل ایمنی ریسک‌پذیر نیست؛ بحث ایمنی و مجوزهای کار را باید همیشه سرلوحه کارتان قرار دهید و با جدیت به آنها عمل کنید.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان داشت: امروز SPGC در دنیا شناخته شده است، همان‌طور که هویت انسان به کارش مربوط می‌شود، پوشیدن لباس این شرکت نیز افتخار بزرگی است، اینکه لوگوی SPGC را در سمت چپ آن قرار داده‌ایم، بدین معنی است که SPGC باید در قلبمان باشد.

وی به بحث اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در این مبحث که رهبر معظم خواستار توجه به آن شده‌اند، نقش شماها بسیار مهم است که با علاقه‌مندی، اعتقاد، احساس مسئولیت و عزم راسخ کار کنید تا پیشرفت و سربلندی حاصل شود.

وی از کارآموزان جدید توجه به ارزش‌های کاری همچون وقت‌شناسی، منظم بودن و مشارکت جمعی و همچنین ارزش‌های مذهبی را خواستار شد و گفت: حضور در نماز جماعت، مراسم و اعیاد بسیار لازم است و این وظیفه‌ای است که علاوه بر کار و تولید بر عهده ماست که به ارزش‌های مذهبی و اجتماعی اهمیت قائل شویم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید 44 درصد گاز کشور در این مجتمع خبر داد و اذعان داشت: این امر نشان‌دهنده جایگاه ویژه مجتمع گازی است و شما کارکنان باید برای رشد و بالندگی این مجموعه تلاش بیشتری کنید.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول