اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز لنگرود:

فاز نخست مسکن مهر لنگرود گازرسانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز لنگرود از هزینه یک‌میلیارد ریالی گازرسانی به فاز نخست مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

فاز نخست مسکن مهر لنگرود گازرسانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود ابوطالب اسماعیلی ظهر امروز در مراسم افتتاح گازرسانی به فاز یک مسکن مهر این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: برای گازرسانی به این پروژه شبکه داخلی پلی‌اتیلن به طول 15 هزار متر اجرا شد.

رئیس اداره گاز لنگرود افزود: 62 انشعاب به صورت متوالی و با لوله‌کشی و تاسیسات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اعتبار پروژه گازرسانی فاز نخست مسکن مهر لنگرود ابراز کرد: برای این پروژه یک میلیارد ریال هزینه شده و 896 خانوار زیر پوشش گازرسانی قرار می‌گیرند.

اسماعیلی تعداد روستاهای گازدار لنگرود پس از دهه فجر را 65 روستا نامید و خاطر نشان کرد: تعداد 8 هزار و 780 خانوار پس از دهه فجر گازدار شدند.

وی درصد برخورداری از گاز طبیعی روستایی بعد از افتتاحیه دهه فجر را 67 درصد عنوان کرد و گفت: گازرسانی به شش روستای لنگرود در دست اجراست و 12 روستا نیز در دست فراخوان گازرسانی است.

رئیس اداره گاز لنگرود با اشاره به پروژه‌های دیگر گازرسانی بیان کرد: گازرسانی به جایگاه CNG اطاقور با 187 میلیون ریال اعتبار و ایستگاه CGS آخوند محله لنگرود با 20 هزار و 200 میلیون ریال اعتبار از جمله فعالیت این اداره است.

وی به وضعیت موجود گازرسانی در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون 665 کیلومتر طول شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده در لنگرود بوده که با 27 هزار و 513 انشعاب تعداد 46 هزار و 891 مصرف کننده دارد.

به گفته اسماعیلی، تعداد پنج شهر لنگرود با 2 هزار و 890 خانوار دارای گاز طبیعی هستند که 99.5 درصد جمعیت شهری را شامل می‌شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول