اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

طرح هجرت خودسازی درون را برای جوانان به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در بازدید از طرح هجرت بسیج سازندگی این ناحیه در منطقه الموت غربی گفت: طرح هجرت خودسازی درون را برای جوانان به دنبال دارد.

طرح هجرت خودسازی درون را برای جوانان به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین و حجت‌الاسلام تقی‌خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه این ناحیه با حضور در عرصه‌های هجرت بسیج سازندگی در منطقه الموت غربی با بسیجیان و جوانان در این طرح دیدار و گفت‌وگو کردند.

کاظمی در این دیدار خودسازی درونی را مهم‌ترین دستاورد این طرح دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال این است که جوانان را در قالب طرح هجرت با حس همکاری و تعاون بیشتر آشنا کرده و روحیه فداکاری و کمک به هم‌نوع را در آنان بارور کند.

وی اذعان داشت: اثر فرهنگی این طرح به مراتب بالاتر از اثر سازندگی و عمرانی آن است، ضمن اینکه در این طرح بسیاری از مشکلات مناطق محروم استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، عمرانی، بهداشتی و... برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول