اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور خواهران بسیج اساتید خبر داد

برگزاری کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی برای اساتید بسیجی

خبرگزاری فارس: مدیر امور خواهران بسیج اساتید کشور از برگزاری کارگاه‌های نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های جمعیتی وی‍ژه اساتید خواهر بسیجی در اجلاس سالانه اساتید بسیجی سراسر کشور خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی برای اساتید بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، الهه‌سادات میرشفیعان در حاشیه برگزاری اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور با اشاره به عضویت 5 هزار نفر از اساتید خواهر کشور در بسیج اساتید اظهار داشت: از این 5 هزار نفر بیش از 100 نفر در اجلاس امسال اساتید بسیجی شرکت کردند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دو کارگاه نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های جمعیتی را برای این تعداد برگزار می‌کنیم.

مدیریت خواهران بسیج اساتید با اشاره به موضوعات کارگاه نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در این کارگاه اساتید بسیجی مقالاتی را ارائه می‌دهند و سپس این مقاله‌ها بررسی شده و راهکارهای عملیاتی شدن و اجرایی شدن آنها استخراج شده و در نهایت این راهکارها به مسئولان کشور ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی در اقتصاد مقاومتی، الگوی مصرف در اقتصاد مقاومتی، نقش‌آفرینی زنان در اقتصاد مقاومتی و جایگاه نظام فکری و معرفتی در این اقتصاد از جمله مباحثی است که در طی دو روز برگزاری این کارگاه مطرح می‌شود.

میرشفیعان در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه سیاست‌های جمعیتی از حضور نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در این کارگاه خبر داد و یادآور شد: یک گروه تحقیقاتی از میان اساتید بسیجی سراسر کشور بر روی این موضوع تحقیقاتی را انجام دادند که در همین راستا نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این کارگاه حضور پیدا کرده و به بحث و تبادل نظر با اساتید بسیجی می‌پردازد.

مدیریت خواهران بسیج اساتید در خاتمه گفت: بررسی و تحلیل سیاست‌های جمعیتی، بحران جمعیت توهم یا واقعیت، وضعیت هرم سنی و سالمندان در ایران، پشت پرده جنگ نرم با ابزار جمعیت و سناریوی صندوق جمعیت ملل متحد از جمله موضوعاتی است که در کارگاه سیاست‌های جمعیتی مطرح می‌شود.

گفتنی است اجلاس سالیانه اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور که صبح امروز با سخنرانی سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه، آیت‌الله علم‌الهدی و سردار نقدی آغاز به‌ کار کرد و تا 15 شهریور سال جاری ادامه داشته و شخصیت‌های برجسته دیگری چون کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و جمع دیگری از مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشگری در این اجلاس به سخنرانی می‌پردازند. 

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول