اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آذر ماه

1500 واحد مسکن مهر در شوشتر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: در آذر ماه سال ‌جاری یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر در شوشتر به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

1500 واحد مسکن مهر در شوشتر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی عصر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان شوشتر اظهار داشت: قرار شده است که در آذرماه سال‌جاری با حضور یکی از مسئولان ملی در شهرستان شوشتر بیش از یک‌هزار و 500 واحد مسکونی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدماتی در حال تلاش شبانه‌روزی هستند، افزود: همه دستگاه‌های خدماتی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای اتمام به موقع ساخت و ساز در این سایت مسکونی هستند و به این دلیل از نظر زمانی مشکلی برای افتتاح این تعداد واحد مسکونی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه احداث جوی و جدول در این سایت توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث جوی و جدول و آسفالت در این سایت مسکونی توسط شهرداری شوشتر انجام می‌شود و به این دلیل همه تلاش‌ها بر این است که تا یک هفته دیگر فعالیت عمرانی در معابر این منطقه آغاز شود.

نجفی با اشاره به اینکه برای سامان‌دهی به فضای سبز در این منطقه نیز درخواست اعتبار ویژه‌ای شده است، افزود: در این باره با معاون عمرانی استاندار خوزستان مذاکره شده است و قرار شده تا در اسرع وقت در این باره تأمین اعتبار شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های خدمات‌رسان از برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده بسیار جلو هستند، تأکید کرد: برخی از دستگاه‌های خدمات‌رسان پیمانکاری برای انجام امور در سایت مسکن مهر اخذ کرده‌اند ولی به دلیل تداخل و یا ناهماهنگی پیمانکاران ساخت و ساز در تعاونی‌ها جبهه مناسب برای فعالیت عمرانی را ندارند و به این دلیل کارشان راکد شده است.

رئیس شورای مسکن شوشتر افزود: هیچ محدودیت مالی برای دستگاه‌های خدمات‌رسان وجود ندارد و باید در اسرع وقت امور محوله انجام شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول