اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

تمام برنج شمال با خرید تضمینی سامان یابد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خواستار خرید تضمینی برنج و تنظیم بازار توسط دولت در فصل برداشت برنج شمال ایران شد و گفت: دسترنج کشاورزان زحمت‌کش باید هدفمند به اقتصاد خانواده کمک کند.

تمام برنج شمال با خرید تضمینی سامان یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مراسم افتتاح 10 هزار و 714 واحد مسکونی مسکن مهر مازندران شامگاه دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو و وزیر مسکن و شهرسازی در منطقه اوشیب شهرستان بابل برگزار شد.

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم جایگاه ایران در دیپلماسی خارجی را پس از اجلاس غیرمتعهدها مهم برشمرد و بیان داشت: امروز نظام ایران اسلامی در بهترین جایگاه سیاسی قرار دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه مسئولان وزارت راه و شهرسازی به پروژه کمربندی جنوبی بابل شد که از روز کلنگ‌زنی تا افتتاح نشدن این پروژه 10 سال طول کشید.

وی با تاکید بر اینکه کنارگذر شهرستان بابل به تمام گردشگران ایران تعلق دارد، خاطرنشان کرد: کمبود آب آشامیدنی و زراعی نیز از دیگر مشکلات زیربنایی این شهرستان است که باید مقام وزیر نیرو به این مسئله توجه خاصی داشته باشد.

نیازآذری با اعلام مرکز مرغ لاین کشور در آستانه تعطیلی قرار گرفته از مسئولان استان و معاون اول رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل مشکل این واحد زیربنایی کشور اقدام کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مرکز در تامین جوجه یک روزه کشور نقش اساسی و ملی دارد.

 این مسئول خواستار خرید تضمینی برنج و تنظیم بازار توسط دولت در فصل برداشت برنج شمال ایران شد و خاطرنشان کرد: دسترنج کشاورزان زحمت‌کش باید هدفمند به اقتصاد خانواده کمک کند.

وی همچنین درباره دیگر مشکلات زیربنایی شهرستان بابل گفت: شهرستان 500 هزار نفری بابل فاقد امکانات اولیه ورزشی است.

امام جمعه بابل نیز در این مراسم تامین عزت اسلامی را خاصیت دولت اسلامی برشمرد و متذکر شد: تامین معیشت مردم عزت اسلام و مسلمانان کشور اسلامی را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی با تاکید بر اینکه خانه‌سازی بدون آب فایده ندارد، اذعان داشت: آب یکی از مشکلات اساسی برخی از واحدهای مسکن مهر بابل و کل شهرستان بابل است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول