اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

مدارس روستایی نیازمند بازسازی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: مدارس روستایی به بازسازی نیاز دارند که باید در این راستا گام برداشته شود.

مدارس روستایی نیازمند بازسازی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، مجید هاشمی ظهر امروز در آیین بازدید از دو طرح عمرانی و آموزشی این شهرستان اظهار داشت: وضعیت مدارس مرکز شهرستان خوب و قابل‌قبول است ولی در تعدادی از مدارس روستایی مشکلاتی وجود دارد که باید در این راستا گام برداشته شود.

وی تصریح کرد: روند احداث این دو طرح عمرانی رضایت‌بخش است از این رو انتظار می‌رود در زمان مناسبی به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده دانش‌آموزان قرار بگیرد و فضای آموزشی این شهرستان نیز افزایش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش چایپاره بیان داشت: هم اکنون یک هنرستان فنی‌ وحرفه‌ای و یک مدرسه شبانه‌روزی در چایپاره درحال احداث است که هنرستان فنی‌ وحرفه‌ای دخترانه در زمینی به مساحت شش هزار و 500 مترمربع و زیربنای دو هزار و 850 مترمربع در حال ساخت است که این هنرستان هشت کلاسه هم‌اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسن سید عبدالهی ادامه داد: تاکنون از مجموع 17 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز 10 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است و عملیات اجرایی آن آبانماه امسال به اتمام می‌رسد و 240 نفر از دختران این شهرستان در رشته‌های فنی مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: مدرسه شبانه‌روزی در زمینی به مساحت پنج هزار و 400 مترمربع و زیربنای سه هزار و 900 مترمربع با 25 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که عملیات اجرایی آن شهریورماه سال 1392 به اتمام می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش چایپاره بیان داشت: اعتبار مورد نیاز برای احداث این مدرسه 23 میلیارد ریال است که تاکنون سه میلیارد ریال آن تخصیص یافته است و با اتمام آن بیش از 200 نفر در این مدرسه شبانه‌روزی به تحصیل مشغول می‌شوند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول