اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

430 پروژه بزرگ در دشتستان تعریف شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: با اعتبار 570 میلیارد ریالی، 430 پروژه بزرگ در دشتستان تعریف شده است.

430 پروژه بزرگ در دشتستان تعریف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سه‌ دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی برای خدمت به مردم صورت گرفته و جلب رضایت ایشان اساسی‌ترین هدف مسئولان بوده است.

وی افزود: در طول عمر دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم خدمات فراوانی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان صورت گرفته و این اقدامات به هیچ وجه با خدمات دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست.

خسروی خاطر نشان کرد: در تمام اقدامات صورت گرفته به مشکلات و نیازهای اساسی مردم توجه داشته‌ایم و تلاش شده با این اقدامات باری از مشکلات ایشان برداریم.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه در مباحث عمرانی همه مسائل را مورد توجه قرار داده‌ایم بیان داشت: در بحث عمران و آبادانی به همه بخش‌ها و نقاط شهری و روستایی توجه داشته‌ایم و بر اساس اولویت‌های شهرستانی و استانی نیازها را برطرف کرده‌ایم.

خسروی با تاکید بر اینکه باید منابع محدود را برای پاسخگویی حداکثری به نیازها برنامه‌ریزی کنیم عنوان کرد: منابع مالی و اعتباری محدود است و باید در توزیع اعتبارات مصالح و منافع مهم و اساسی مردم را در نظر داشته باشیم و با مدیریت این منابع بیشترین و مطلوب‌ترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی ادامه داد: توجه به حوزه‌های راه یکی از اولویت‌ها و نیازهای اساسی شهرستان دشتستان است و در سال‌های اخیر همواره در کمیته‌های برنامه‌ریزی و اعتبارات سالانه مورد توجه مسئولان بوده و گام‌های اساسی در راستای خدمت‌رسانی حداکثری به مردم در این زمینه صورت پذیرفته است.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: بخش اعظمی از اعتبارات حوزه‌های راه همچون چهار خطه کردن راه دالکی به کنارتخته و راه دیلم به گناوه از محل اعتبارات استانی پیش‌بینی شده و با نظارت دقیق و مستمر مسئولان ذی‌صلاح شاهد اجرای این پروژه‌ها به نحو مطلوب خواهیم بود.

خسروی با تاکید بر اینکه به نیازهای روستاها توجهی خاص معطوف کرده‌ایم گفت: همچنین عمران و آبادی روستاها از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری شهرستان است که در اعتبارات امسال نیز به طور خاص دیده شده است.

وی یادآور شد: در سال جاری 570 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به این شهرستان اختصاص یافته است که در مقایسه با اعتبار سال گذشته 7.23 درصد رشد را نشان می‌دهد.

خسروی در زمینه نحوه استفاده از این اعتبارات گفت: این میزان اعتبار برای اجرای 430 پروژه تعریف شده است و این پروژه‌ها حاصل ساعت‌ها بررسی و تبادل نظر مسئولان شهرستان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول