اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال کمیته امداد مازندران آماده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مازندران درباره اختصاص تسهیلات اشتغال کمیته امداد استان در سال جاری گفت: تاکنون 14 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای پرداخت آماده شده است.

14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال کمیته امداد مازندران آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم باغبانی ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح مشاوره شغلی کمیته امداد مازندران در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مشاوره‌های تخصصی در کمیته امداد استان خبر داد و ابراز داشت: برای آموزش و مشاوره مشاغل 230 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های حرفه‌ای و مشاوره‌های تخصصی شغلی در طرح مشاوره تخصصی مشاغل مد نظر است، خاطرنشان کرد: تمامی مشاغل خانگی و خوداشتغالی حتما باید از فرآیند مشاوره شغلی بگذرند.

این مسئول با بیان اینکه برای استفاده از تخصص و تجربه مشاوران از رویه برون‌سپاری استفاده می‌شود، گفت: استفاده از مشاوران شغلی که دارای مدرک مرتبط باشند در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه کارگروهی در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان برای شناسایی مشاوران و ارزیابی فعالیت آنها شکل گرفته، ابراز داشت: استفاده از مشاوران شغلی در مدارک دکترا، کارشناسی ارشد و تجربه‌های شغلی در این بخش استفاده می‌شود.

وی هدف اجرای این طرح را پایداری مشاغل و هدایت‌های شغلی برشمرد و گفت: مددجویانی که متقاضی دریافت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی باشند باید حتما مراحل مشاوره شغلی را بگذرانند و در صورت به دست آوردن امتیازهای لازم در این بخش می‌توانند مجوز دریافت تسهیلات را بگیرند.

باغبانی با تاکید بر اینکه شناخت بهتر از بازار، عرضه و تقاضا از دیگر اهداف آموزش مشاوره تخصصی مشاغل است، بیان داشت: در هر شهرستان دو تا سه مشاوره شغلی نیاز است.

وی با بیان اینکه مراکز مشاوره شغلی و انجمن مشاوره شغلی ساماندهی شده‌ای در استان وجود ندارد، گفت: از افرادی که در این بخش می‌توانند به کمیته امداد کمک کنند، درخواست همکاری می‌شود.

این مسئول با یادآوری این نکته که در سال جاری، 90 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در بخش  مشاغل خانگی و خوداشتغالی اختصاص پیدا می‌کند، متذکر شد: این میزان تسهیلات برای 10 هزار و 700 طرح خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

وی درباره اختصاص تسهیلات اشتغال کمیته امداد استان در سال جاری اذعان داشت: تاکنون 14 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای پرداخت آماده شده است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول