اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

34 هزار دانش‌آموز در دشتستان تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: 34 هزار دانش‌آموز در دشتستان تحصیل می‌کنند.

34 هزار دانش‌آموز در دشتستان تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد پروژه مهر دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی با اشاره به روند رو به رشد آموزش و پرورش دشتستان افزود: برای رفع مشکلات آموزش و پرورش در دشتستان، تلاش فراوانی صورت گرفته و در سال تحصیلی جاری با اضافه شدن مدارس بخش آبپخش به مدیریت مرکز شهرستان بیش از 400 مدرسه تحت پوشش این مدیریت است که ضرورت دارد نسبت به بهبود وضعیت مدارس اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اشتغال به تحصیل 34 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان خبر داد و تصریح کرد: جمعیت دانش‌آموزی شهرستان دشتستان بالغ بر 34 هزار نفر است و این نهاد با همکاری سازمان آموزش و پرورش در کیفیت‌بخشی به سطح تحصیلی دانش‌آموزان تلاش دارد.

اسدی آموزش و پرورش را به عنوان مادر و موتور همه دستگاه‌ها قلمداد کرد که این دستگاه علمی وظایفی را برای آحاد جامعه تعریف می‌کند.

وی گفت: مشکلی که امروزه جامعه بشری را تهدید می‌کند تربیت انسا‌ن‌های سالم و مفید است که این مهم فقط از فیلتر آموزش و پرورش خواهد گذشت و اهتمام و توجه همه دستگاه‌ها را طلب می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان نیز ضمن تشکر از حضور مسئولان در این جلسه مسئولان را به ایفای نقش و همکاری مجدانه در آستانه بازگشایی مدارس دعوت کرد.

بخشعلی دهقایدی افزود: با توجه به تقارن مهر و هفته دفاع مقدس، مسئولان هر اداره در هر مدرسه حضور پیدا کرده و دقایقی را به بحث خاطره‌گویی پیرامون هشت سال رشادت‌های رزمندگان اسلام بپردازند.

وی اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس شروع با نشاطی را در عرصه تعلیم و تربیت برای نونهالان و دانش‌آموزان عزیز فراهم کنند.

در پایان نیز تمام دستگاه‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت، بحث ترافیکی، انتظامی، زیباسازی شهر، تبلیغات و حضور مبلغین در مدارس، آمادگی خود را برای شروع سال تحصیلی با نشاط اعلام کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول