اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری مشهد:

برنامه‌های دهه کرامت در مشهد با جدیت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت در مشهد، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

برنامه‌های دهه کرامت در مشهد با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر عصارنیا ظهر امروز در مراسم گردهمایی فعالان فرهنگی مساجد مشهد در تالار همایش‌های صداو سیمای خراسان‌رضوی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های دولتی این است که از برنامه‌های سایر سازمان‌ها و به ‌ویژه سازمان‌ها و نهادهایی که مردم در آن فعالیت مستقیم دارند، حمایت انجام دهد و سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: در زمینه طرح مسجد ما، نزدیک به هزار و 200 طرح، فقط در دهه فجر گذشته ارائه شد و در تابستان سال جاری نیز، از برنامه‌های این طرح استقبال بسیار خوبی انجام شد.

عصارنیا گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در دستور کار خود قرار داده، برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت است که منسوب به امام هشتم شیعیان است و در قالب این برنامه، از 300 طرح فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: از این میان، 100 طرح به مسجد ما اختصاص یافته، 100 طرح به خادمین شهر بهشت و 100 طرح نیز در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد.

عصارنیا گفت: در دهه کرامت باید فرهنگ هم‌جواری با امام رضا (ع) را در میان شهروندان مشهدی بیشتر نهادینه کنیم و هم‌چنین فرهنگ میزبانی از زائران امام رضا (ع) را نیز ترویج دهیم و همین دو برنامه در رئوس اقدامات سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در دهه کرامت است.

وی ادامه داد: دبیرخانه طرح مسجد ما نیز آمادگی دارد تا طرح‌های مردمی را در این زمینه دریافت کند و از 100 پیشنهاد مساجد نیز در دهه کرامت حمایت مادی و معنوی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول