اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

دهه کرامت تداعی کننده عزم راسخ زنان بزرگ اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: دهه کرامت تداعی کننده عزم راسخ، قاطع و اراده آهنین زنان بزرگ جهان اسلام است.

دهه کرامت تداعی کننده عزم راسخ زنان بزرگ اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی دهه کرامت در جمع رابطان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان فردوس اظهار کرد: دهه کرامت یادآور مفاهیم ارزشمند و سازنده مسلمانان و نشانگر مهر و وفای یک خواهر نسبت به مقام ولایت برادر خویش است.

وی به مقام والا و ارزشمند زنان در عرصه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: اگر امام حسین(ع) آزادگی و شجاعت را به دنیا عرضه کرد در کنار وی خواهری همچون زینب (س) قرار داشت که توانست فرهنگ و رسالت عاشورا را منتقل کند.

فرماندار فردوس بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان تاکید و تصریح کرد: حجاب و عفاف دختران جوان ما باید به گونه‌ای باشد که وقتی به عنوان دانشجو به شهرهای دیگر می‌روند دیگران از رفتار و نحوه معاشرت آنان پی به ولایت‌مداری مردم فردوس ببرند.

*دختران و زنان جامعه اسلامی سربازان پیاده جنگ نرم هستند

رجبی‌مقدم با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری و دولتمردان مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: دختران و زنان جامعه اسلامی سربازان پیاده جنگ نرم دشمن هستند.

وی برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران اسلامی را بزرگ‌ترین واقعه تاریخی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: بیش از دو سوم کشورهای جهان در این اجلاس شرکت دارند و آمریکا که تمام توان خود را برای جلوگیری از حضور کشورهای جهان در این اجلاس به کارگرفته بود بار دیگر شکست خورد.

فرماندار فردوس تصریح کرد: بانوان جامعه اسلامی باید با الگو قرار دادن زنان بزرگ جهان اسلام همچون فاطمه، زینب و معصومه (س) بیش از پیش برای اعتلا و پیشرفت جامعه اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول