اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده مطرح شد

انعقاد قرارداد با پزشکان طرح پزشک خانواده مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: انعقاد قرارداد با پزشکان سطح یک متقاضی واجد شرایط در طرح پزشک خانواده شهری مازندران آغاز شد.

انعقاد قرارداد با پزشکان طرح پزشک خانواده مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل بیمه خدمات درمانی مازندران، جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع استان با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونان و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه، مدیران و مسئولان سازمان‌های بیمه‌گر در دبیرخانه ستاد اجرایی سازمان‌های بیمه‌گر برگزار شد.

محمدمهدی ناصحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این نشست با تقدیر از همکاری و همراهی سازمان‌های بیمه‌گر اعلام کرد: استان مازندران آمادگی بازدید اعضای ستاد اجرایی کشوری را در بحث اجرای طرح ملی پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع دارد.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این ستاد در روند اجرایی این طرح را ارائه کرد.

صالح طبری با اعلام اینکه تقسیم‌بندی بازدید از 656 پزشک متقاضی عقد قرارداد در سطح یک به تفکیک بین سازمان‌های بیمه‌گر در جلسه کمیته عقد قرارداد و اعتبار بخشی انجام گرفت، افزود: سازمان‌های بیمه‌گر آمادگی کامل برای انعقاد قرارداد با پزشکان متقاضی را دارند همچنین ستاد اجرایی شهرستان‌ها باید لیست اسمی تایید شده پزشکان متقاضی سطح یک را به دبیرخانه ستاد سازمان‌های بیمه‌گر برای بررسی و عقد قرارداد اعلام کنند.

سرپرست معاونت بهداشتی مازندران نیز با اعلام اینکه پس از سرشماری بالغ بر 2 میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت استان، اطلاعات 500 هزار نفر در سامانه ملی ثبت شد، گفت: همچنین 800 هزار نفر نیز نسبت به انتخاب پزشک خانواده خود اقدام کرده‌اند که این آمار بیانگر رتبه نخست مازندران در سطح کشور است.

در این جلسه مقرر شد با هماهنگی ستادهای اجرایی هر شهرستان، سازمان‌های بیمه‌گر نسبت به انعقاد قرارداد با پزشکان متقاضی واجد شرایط اقدام کنند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول