اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور:

حضور مراکز مختلف در طرح پزشک خانواده ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم و ضرورت شرکت مراکز مختلف اجرایی در طرح پزشک خانواده تأکید کرد.

حضور مراکز مختلف در طرح پزشک خانواده ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، مهران حق‌پرست ظهر امروز در جلسه توجیهی ـ آموزشی نسخه صفر دو با دستورالعمل نظام ارجاع پزشک خانواده شهری که با هدف آشنایی متخصصان با طرح پزشک خانواده و با حضور پزشکان متخصص، عمومی، مسئولان آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی، فیزیوتراپی و مسئولان فنی داروخانه‌های سطح شهر در سالن اجتماعات مرکز بهداشت خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: انتظار داریم که طرح پزشک خانواده در شهرهای استان خوزستان به حد ایده‌آل برسد و با اینکه در این زمینه تلاش گسترده‌ای صورت گرفته، ولی نواقصی نیز دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: همه باید در هر جایگاهی که دارند به این موضوع کمک کنند و وظیفه خودشان را انجام دهند تا طرح پزشک خانواده به نحو شایسته و متعارف اجرایی شود.

مدیر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص سطح دو این برنامه (طرح پزشک خانواده) که شامل بیمارستان، متخصصان، ارجاع به فوق تخصص و معرفی مسیر ارجاع از شهرستان به استان بوده توضیحاتی را ارائه و بر ثبت‌نام همه مراکز در سایت تأکید کرد.

در پایان این جلسه پزشکان متخصص، عمومی و مسئولان فنی مراکز نیز به منظور اجرای هر چه مطلوب این طرح پیشنهاداتی را ارائه کردند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول