اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

دوره تهدید نظامی علیه ایران به سر آمده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنبش عدم‌تعهد استکبار را دچار سرگیجه سیاسی کرده است، گفت: دوره تهدید نظامی علیه ایران به سر آمده است.

دوره تهدید نظامی علیه ایران به سر آمده است

عشرت شایق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: سلطه جهانی از برگزاری شکوهمند شانزدهمین اجلاس جنبش عدم‌تعهد در تهران دچار سرگیجه سیاسی شده و درصدد است با مطرح کردن برخی مسائل انحرافی، دستاوردهای این رویداد عظیم را کمرنگ کند.

وی، موفقیت ایران در هماهنگی اعضای جنبش عدم‌تعهد را موجب ارتقای بیش از پیش جایگاه بین‌المللی کشورمان دانست و افزود: این مسئله خوشایند کشورهای سلطه‌گر و زورگو نیست و قطعاً مقاومت آنها را به دنبال خواهد داشت.

این فعال سیاسی در همین رابطه به تهدیدات رژیم صهیونیستی و افزایش فشارهای اقتصادی غرب علیه ایران اشاره کرد و گفت: تهدیدات و تحریم‌های این کشورها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره جریان داشته و مطرح شدن مجدد آنها بیشتر جنبه تبلیغاتی و روانی دارد.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، الگوپذیری کشورهای در حال توسعه از ایران را کابوس وحشتناک استعمارگران و مقدمه نابودی سلطه آنان دانست.

وی گفت: همگام نشدن ایران با جهان غرب و ایستادگی در مقابل منافع نامشروع آنان، ایران را به کانون وحدت کشورهای مستقل تبدیل کرده است.

شایق، پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و نظامی ایران را دلیل ناکارآمدی تحریم‌ها اعلام کرد و افزود: دوره تهدید نظامی برای ایجاد خلل در روحیه نیروهای مسلح و ملت مقاوم و انقلابی ایران سپری شده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول