اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دولت در 31 نقطه چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم بزرگداشت هفته دولت امسال که آخرین سال فعالیت دولت دهم محسوب می‌شود، در 31 نقطه این استان برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دولت در 31 نقطه چهارمحال و بختیاری

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعدازظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دولت در شهرکرد، اظهار داشت: شورای هماهنگی به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت برنامه‌های گسترده‌ای را طرح‌ریزی کرده است که با اجرا و برگزاری این برنامه‌ها بیش از پیش یاد و خاطره شهیدان دولت زنده نگاه داشته خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: معرفی ایران به عنوان بزرگ‌ترین قربانی تروریسم از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‎شود، چراکه صهیونیسم تمام تلاش خود را برای تخریب چهره ایران و نابودی نظام اسلامی به کار گرفته است.

گرجی با اشاره به مناسبت هشتم شهریورماه و روز جهانی مبارزه با تروریسم، افزود: تبیین چهره تروریسم و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف ثابت کرد که همیشه دشمن با توطئه‌های مختلف قصد وارد کردن آسیب به پیکره نظام را دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بازشناسی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر را از دیگر اهداف بزرگداشت هفته دولت برشمرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در طی 30 روز چنان اقداماتی داشتند که همچنان در اذهان عمومی باقی مانده است و نیاز است مجددا اندیشه‌های این بزرگواران بازشناسی شود.

وی پایبندی به اصول اسلامی و انقلاب را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: شهیدان با دفاع بی‌منت از محرومین، ساده زیستی، دقت در نحوه استفاده از بیت‌المال، مردم داری و مهرورزی، مقابله با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی جاودانه شدند.

گرجی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال آخرین سال فعالیت دولت دهم محسوب می‎شود، مراسم بزرگداشت هفته دولت در 31 نقطه استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین مناسبت روز چهارشنبه هشتم شهریورماه مراسم بزرگداشت هفته دولت در شهر شهرکرد در یکی از محلات فقیرنشین شهر برگزار خواهد شد تا مدیران و مسئولان استانی از نزدیک و به طور مستقیم با مردم محروم شهر ملاقات داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول