اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

آیت‌الله طالقانی توطئه منافقان را نقش بر آب کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: هوشمندی آیت‌الله طالقانی توطئه منافقان و بدخواهان داخلی را کاملا آشکار و آنان را خوار و ذلیل کرد.

آیت‌الله طالقانی توطئه منافقان را نقش بر آب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا در مسجد جامع این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور سال 57، اظهار کرد: یاد این شهدا تا ابد در دل ملت ایران زنده و جاوید بوده و راه آنان نیز همچنان ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: ما باید سعی کنیم تا با الهام‌ گرفتن از منش و سیره شهدا در درون زندگانی خویش به صراط حقیقی دست یافته و نظام اسلامی خویش را از گزند توطئه‌ها و تهدیدات حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از بدو پیروزی تاکنون همواره مدافع مظلومان و دشمن مستکبران بوده، عنوان کرد: اگر اتحاد و انسجام داخلی ملت همچنان با این شور و هیجان باقی بماند، قطعا سعادت و افتخار عظیمی برای کشور رقم خورده و دشمنان و معاندان خوار می‌شوند.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه هدف آمریکا از نفوذ در خاورمیانه تسلط بر کشور‌ها و ملت‌های مستقل است، بیان کرد: انفجار برج‌های دوقلوی تجارت جهانی در آمریکا نیز برای همین منظور طراحی شده بود تا ایادی استکبار به خیال خام خویش بتوانند با خیالی آسوده به حریم کشور‌های اسلامی و به ویژه عراق و افغانستان وارد شده و آن کشورها را غارت کنند.

زرینه خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی آمریکا پس ‌از حدود یک دهه تلاش و تکاپوی بی‌فایده در کشور عراق به ناچار با خفت و خواری بسیار بزرگی مجبور به ترک آن کشور شده که این امر شادی و سرور مردم مسلمان عراق را در پی داشت.

وی با اشاره به 19 شهریور ماه سالروز وفات آیت‌الله سید محمود طالقانی نخستین امام جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این عالم مجاهد و سترگ همواره در ایام پایانی عمر خویش در برابر موجی از توطئه‌ها و تهدیدات علیه خویش ایستادگی کرده و اجازه نفوذ منافقان بر خود و خانواده‌اش را نداد.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: امروز اگر کسانی در داخل و خارج از کشور قصد براندازی نظام پرصلابت جمهوری اسلامی را دارند، باید بدانند که زنان و مردان رشیدی در این کشور زندگی می‌کنند که هیچ‌گاه اجازه‌ چنین عمل گستاخانه‌ای را به آنان نمی‌دهند.

زرینه با بیان اینکه اجلاس نم در تهران گوشه‌ای از قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در برابر استکبار و دشمنان اسلام بود، عنوان کرد: این قدرت‌نمایی عظیم و چشم‌گیر نشان داد که نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت در برابر یاوه‌گویی‌های منافقان، مستکبران و دشمنان همچنان ایستادگی کرده و از کیان خویش پاسداری می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول