اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت خبر داد

راه‌اندازی 5 فاز پارس جنوبی تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت از راه‌اندازی 5 فاز پارس جنوبی تا پایان سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی 5 فاز پارس جنوبی تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، احمد قلعه‌بانی اظهار داشت: با تلاش متخصصان و توانمندان داخلی، امیدوار هستیم که پنج فاز 15، 16، 17، 18 و 12 پارس جنوبی تا پایان سال جاری راه‌اندازی ‌شود.

وی افزود: صنعت نفت امروز به متخصصان جوان و اندیشمند خود می‌بالد و ما شاهد تلاش آنان در تمامی بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت هستیم.

معاون وزیر نفت اضافه کرد: جوانان متعهد که روزی در جبهه‌های دفاع مقدس برای حفظ انقلاب و میهن اسلامی از تجاوز دشمنان تلاش می‌کردند امروز نیز در جبهه اقتصادی کشور برای سربلندی نظام و بالندگی صنعت نفت می‌کوشند.

قلعه‌بانی ادامه داد: تلاش جوانان در تمامی حوزه‌ها و به‌ویژه در مناطق عملیاتی صنعت نفت قابل تقدیر است؛ باید زمینه و فضای مناسب را برای رشد و پرورش آنان فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بیان کرد: راه‌اندازی کانون تفکر جوانان صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که با حضور مدیران و نخبگان جوان انجام می‌شود در این ارتباط است و امیدوارم این کانون بتواند نقش مهمی در ساماندهی نیازها و فراهم کردن فضای مناسب برای رشد و تعالی جوانان صنعت نفت در این منطقه ایفا کند. 

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول