اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد

بیش از 4 هزار تعاونی در لرستان به ثبت رسیده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: 4 هزار و 473 تعاونی با یک میلیون و 310 هزار و 151 عضو در استان لرستان به ثبت رسیده است.

بیش از 4 هزار تعاونی در لرستان به ثبت رسیده است

حامد ویس‌کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه 207 تعاونی بانوان با اشتغال‌زایی 2 هزار و 104 نفر در لرستان وجود دارد، گفت: 322 تعاونی بانوان با اشتغال‌زایی 837 نفر در سطح لرستان در حال پی‌گیری است.

وی افزود: در سال گذشته در بحث آموزش 41 هزار و 243 نفر ساعت اعضای تعاونی‌های لرستان برای توانمندسازی تعاونی‌های خود در گرایش‌های مختلف آموزش دیده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه ضمن تبریک هفته تعاون گفت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته تعاون بهره‌برداری از 24 طرح تعاونی در زمینه‌های کشاورزی، خدماتی و تولیدی در این استان آغاز شده است.

ویس‌کرمی یادآور شد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 39 میلیارد و 450 میلیون ریال ایجاد شده و زمینه اشتغال به کار 106 را در این استان فراهم کرده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: سرمایه‌گذاری این تعاونی‌ها در قالب 25 میلیارد و 340 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مابقی آورده متقاضیان بوده که در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در این استان به کار گرفته شده است.

ویس‌کرمی به تعداد کل تعاونی‌های لرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع 4 هزار و 473 تعاونی با یک میلیون و 310 هزار و 151 عضو در استان لرستان به ثبت رسیده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان میزان اشتغال‌زایی تعاونی‌های استان را 39 هزار و 530 نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار و 524 تعاونی با اشتغال 23 هزار و 674 نفر در لرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول