اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششم و هفتم مهر ماه

قم میزبان پیکارهای پینگ‌پنگ باشگاه‌های برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: استان قم دیدارهای دور برگشت مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ رده‌های سنی پایه کشور را در مهر ماه میزبانی خواهد کرد.

قم میزبان پیکارهای پینگ‌پنگ باشگاه‌های برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که امسال 12 تیم در مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور دارند، بازی‌های مرحله مقدماتی بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود.

این در حالی است که تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بازی‌های خود در دور رفت فصل جدید این مسابقات را در نیمه دوم شهریور ماه برگزار کردند و در گروه دوم که تیم قم یکی از تیم‌های حاضر در آن بود، این تیم با کسب نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.

بدین ترتیب در شرایطی که شش تیم حاضر در گروه دوم دیدارهای دور رفت خود را به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان کردستان در شهر سنندج برگزار کردند، بازی‌های دور برگشت خود را در روزهای ششم و هفتم مهر ماه در قم برگزار می‌کنند.

رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیگر گروه نیز به صورت همزمان برگزار می‌شود و طی آن شش تیم از سراسر کشور به صورت تیمی برای صعود به نیمه نهایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

هیئت پینگ‌پنگ استان قم میزبان تیم‌های حاضر در دو پینگ‌پنگ پسران کشور شامل نفت و گاز گچساران، پاسارگاد بانه (الف)، پاسارگاد بانه (ب)، پتروشیمی بندر امام و شهرداری اراک خواهد بود و این مسابقات نیز در روزهای ششم و هفتم مهر ماه در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این پیکارها در اوج حساسیت برگزار می‌شود و هر تیم که بتواند بیشترین امتیازات را کسب کند، در پایان به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی کشور خواهد پیوست.

محمد عموئیان یادآور شد: پینگ‌پنگ‌باز برتر می‌‌توانند به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی کشور صعود کنند در حالی که تیم‌های نونهالان و نوجوانان پینگ‌پنگ قم نیز با توجه به شرایط خوبی که برای آنها فراهم می‌کنیم ان‌شاءالله از صعودکننده‌ها خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: تیم استان قم نیز با ترکیب کامل و با بهره‌گیری از برترین پینگ‌پنگ‌بازان خود در این مسابقات شرکت می‌کند و با توانمندی که از اعضای تیم سراغ داریم، امیدوارم بتوانیم در بین چهار تیم برتر پینگ باشگاه‌های برتر کشور دارای نماینده باشیم.

عموئیان پینگ‌پنگ قم را رو به پیشرفت دانست و ابراز داشت: حضور در لیگ باشگاه‌های کشور، موفقیت پینگ‌پنگ‌بازان قم در رقابت‌های رده‌های سنی منطقه‌ای کشور و توسعه این رشته ورزشی بین کارمندان و سایر اقشار جامعه در سال گذشته باعث شد روند رو به رشدی را در پینگ‌پنگ پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول