اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه جشنواره رضوی اردبیل خبر داد

افتتاح 8 کانون فرهنگی و هنری با القاب امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی رضوی در اردبیل گفت: طی دهه کرامت هشت کانون فرهنگی و هنری در استان اردبیل با نام و القاب امام رضا (ع) افتتاح می‌شود.

افتتاح 8 کانون فرهنگی و هنری با القاب امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید نوریان صبح امروز در جلسه بررسی برگزاری جشنواره رضوی در اردبیل از اعلام ویژه برنامه‌های هفتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی رضوی در اردبیل خبر داد.

این مسئول برگزاری مراسم بزرگداشت امامزاده سید سلیمان (ع) برادر گرانقدر حضرت امام رضا (ع) در شهر فخرآباد مشگین‌شهر، برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر رضوی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، برگزاری نخستین دوره جشنواره پیامک رضوی و تجلیل از هشت برگزیده را از برنامه‌های جنبی هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی خوانی رضوی عنوان کرد.

نماینده دبیرخانه جشنواره امام رضا (ع) در اردبیل ضمن اعلام  انتشار سه عنوان کتاب با عناوین "حضرت باران، شوق وصال و پرنیان عشق" ابراز داشت: تجلیل از مداحان و شاعران دفاع مقدس که حضوری موفق در جشنواره‌های رضوی داشته‌اند، دیگر برنامه جنبی این جشنواره است.

وی در معرفی دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده جشنواره رضوی در اردبیل اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه جلوه آفتاب در شهرستان‌های استان، برگزاری نشست تخصصی و آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان در جشنواره، برگزاری جشن‌های دهه کرامت با محوریت هر شهرستان یک برنامه ویژه، تولید و انتشار دو آلبوم صوتی با صدای مداحان و چاو‌وشی‌خوانان برجسته کشوری، نمایش فیلم‌ها و نماهنگ رضوی در شهرستان‌ها، تولید و معرفی یک اثر موسیقیایی با صدای یکی از مداحان برتر جشنواره، قرائت و پخش صلوات خاصه در جلسات اداری استانی و شهرستان‌های تابعه و بین‌الصلاتین نماز جمعه شهرستان‌ها، ارسال پیامک حاوی احادیث و سخنان گهربار امام رضا (ع) در طول دهه کرامت به شهروندان ، درج جملات و سخنان گهربار حضرت امام رضا (ع) در طی دهه کرامت در کلیه مکاتبات اداری دستگاه‌های اجرایی استان، طرح و تبیین معارف و فرهنگ منور رضوی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها، اجرای برنامه‌های ویژه مساجد روستاهای استان در طی دهه کرامت عنوان ویژه برنامه‌هایی است که عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری معاونت امور هنری وزارت متبوع و دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی حضرت امام رضا (ع) طی روزهای 29 تا 31 شهریور 91 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول