اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

اعلام جدول زمان‌بندی اجرای نمایش‌های ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعلام جدول زمان‌بندی اجرای نمایش‌های ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو خبر داد.

اعلام جدول زمان‌بندی اجرای نمایش‌های ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو 28 شهریور تا دوم مهر ماه در سالن «فرهنگ» فرهنگسرای طوبی بندرعباس با حضور 10 گروه نمایشی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای استفاده بیشتر عموم مردم جدول زمان‌بندی به گونه‌ای است که هر نمایش دو بار اجرا می‌شود و مخاطبان می‌توانند در هر روز شاهد اجرای دو نمایش در دو سانس باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: 28 شهریور ساعت 9 و 10:30 نمایش «سلطان باغ بلور» به کارگردانی محمد جهانپا از مشهد و ساعت 18 و 20 نمایش «افسانه ماهک» به کارگردانی حسین چراغی از تهران به روی صحنه می‌رود.

چهارشنبه صبح مورخ 29 شهریور «کوپه شماره 8» به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد و عصر نمایش « صدای پای باران » به کارگردانی داوود بختیاری و سمیه گلباز از تهران اجرا می‌شود.

هم‌چنین نمایش‌های «به سمت شرق» به کارگردانی جواد رحیم‌زاده از مشهد و نمایش «جنگل قصه‌ها» به کارگردانی حامد رضوانی از بندرعباس 30 شهریورماه اجرا خواهند داشت.

31 شهریور نیز نمایش «آرزوی نرگس» به کارگردانی فریبا چوپان‌نژاد از گرگان و عصر نمایش «پری کوچولوی دریایی» به کارگردانی مریم تیموری از تهران به روی صحنه می‌روند.

نمایش‌های «گلاب» به کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان و نمایش «دنیا مثل باغچه، یه باغچه پر ستاره» به کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس شنبه اول مهرماه اجرا خواهند داشت و اختتامیه جشنواره نیز دوم مهرماه ساعت 19 در فرهنگسرای طوبی برگزار می‌شود.

مریدی‌زاده اضافه کرد: تمام امکانات برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو در هرمزگان فراهم است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول