اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی خبر داد

ارسال 300 اثر به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال 300 اثر به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی در استان خبر داد.

ارسال 300 اثر به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جشن‌های دهه کرامت در خراسان جنوبی اظهار کرد: اختتامیه جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی 31 شهریور‌ماه در بیرجند برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه با حضور 40 مهمان از استان‌های مختلف در حاشیه این جشنواره خبر داد و افزود: امسال هنرمندان در این جشنواره حضور پررنگی داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: آثار هنرمندان در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مطهری‌فر یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم را از بین بردن مناسبت‌های ملی و مذهبی شیعیان دانست و ادامه داد: در این راستا یکی از مواردی که باید بیشتر از سایر موضوعات مورد توجه قرار گیرد، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در این ایام نباید از موضوع مهم دفاع مقدس غافل بمانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس به کار گیریم.

مطهری‌فر به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امام‌ رضا (ع) اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره عظیم‌ترین جشنواره‌ای است که هر سال در مشهد مقدس و به تبع آن در سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 40 کشور در این جشنواره حضور یافتند، یادآور شد: هر سال این جشنواره با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری شب شعر با رویکرد دهه کرامت و دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و برپایی محفل انس با قرآن همزمان با دهه کرامت در شهرستان‌های استان خبر داد.

مطهری‌فر یادآور شد: برگزاری جشنواره رضوی از نظر کمی و کیفی قابل قبول است؛ این جشنواره نگاه تخصصی به موضوعات فرهنگی و هنری دارد.

وی افزود: به دلیل همین تخصصی بودن، هنرمندان توانسته‌اند تاکنون آثار بسیار خوب و قابل قبولی را خلق کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: امید است برنامه‌های دهه کرامت مورد توجه مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول