اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبپخش:

تدوین نقشه جغرافیایی زکات امری ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبپخش گفت: تدوین نقشه جغرافیایی زکات امری ضروری است.

تدوین نقشه جغرافیایی زکات امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش علی‌اکبر جوکار ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد احیای زکات آبپخش اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستاوردهای والای انقلاب و حاصل اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب است و در رفع نیازمندی اقشار کم‌توان جامعه اثرات فراوانی داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطر نشان کرد: ریشه‌کنی فقر و رفع نیازهای اقشار نیازمند جامعه یکی از اهداف اساسی کمیته امداد است که با گسترش مفاهیم و آموزه‌های ناب دین مبین اسلام می‌توانیم گام‌های ارزشمندی در این زمینه برداریم.

جوکار با اشاره به گستردگی فعالیت‌های ستاد احیای زکات در آبپخش بیان داشت: در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده و متنوعی در آبپخش صورت گرفته و فعالیت‌های دبیرخانه ستاد احیای زکات کمیته امداد آبپخش در گسترش فرهنگ زکات در جامعه بسیار اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به هزینه‌کرد 540 میلیون ریالی ستاد احیای زکات آبپخش به منظور اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در آبپخش اضافه کرد: توسعه عمرانی و توجه به نیازهای مناطق در عرصه‌های مختلف یکی از عرصه‌های فعالیت ستاد احیای زکات است که با پرداخت معادل مبلغ جمع‌آوری زکات به مناطق مختلف در سال‌های گذشته فعالیت‌های ارزشمندی را در زمینه عمران و آبادانی در سطح آبپخش شاهد بوده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه در پروژه‌های عام‌المنفعه توجه خاصی به حوزه‌های فرهنگی و دینی داریم، اذعان داشت: باید نیازهای مناطقی که زکات از آنجا جمع‌آوری می‌شود شناسایی شود و سپس برای برطرف کردن این نیازها به ویژه در حوزه دینی و فرهنگی این مناطق برنامه‌ریزی مناسب انجام شود و اقدامات لازم برای برطرف‌ کردن این نیازها صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: گستردگی فعالیت‌های کشاورزی و دامداری در آبپخش موقعیت ممتازی برای این بخش در عرصه زکات به وجود آورده و باید تمام پتانسیل‌های بالقوه منطقه را به بالفعل تبدیل و از آنها برای گسترش میزان جمع‌آوری زکات بهره ببریم.

جوکار اذعان داشت: اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در توسعه فعالیت‌ ستادهای زکات در نقاط مختلف استان بوشهر اثرگذار بوده و تدوین نقشه جغرافیایی زکات با محوریت شناسایی پتانسیل نقاط مختلف در عرصه زکات راهنمایی ارزشمند برای توسعه فرهنگ زکات در نقاط مختلف استان است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول