اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تعاونی‌ها فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعاونی‌ها بستری مناسب برای ایجاد فرصت‌های شغلی و برطرف کردن مشکل بیکاری در جامعه اسلامی هستند.

تعاونی‌ها فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمدرضا موالی‌زاده بعد‌از‌ظهر امروز در آیین هفتمین روز از برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس اظهار داشت: 180 هزار تعاونی در کشور در ترویج رونق اقتصادی در بخش‌های دولتی، خصوصی و تشویق صنعتگران، تولیدکنندگان و مخترعان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد دیگر تعاونی‌ها توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، آموزش‌ها و مهارت‌های کارآفرینی و توسعه فرهنگ تعاون است.

معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: استان فارس یکی از قطب‌های علمی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و پزشکی کشور است و بسیاری از تعاونی‌های برتر در این استان فعالیت می‌کنند.

امام جمعه موقت شیراز نیز در این مراسم گفت: توجه به مسائل فرهنگی، اقتصادی و به ویژه نیروهای مسلح در رشد و پویایی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام حسن مرادی افزود: بر اساس آخرین آمار از 26 میلیون نفر جمعیت فعال کشور، 45 درصد در بخش خدماتی، 30 درصد در بخش کشاورزی و دو درصد در بخش صنعت و فعالیت‌های تولیدی مشغول ارائه خدمات هستند.

وی از مهم‌ترین عوامل رشد و پویایی جامعه را ایجاد انگیزه، برقراری امینت و آسایش، مدیریت و برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی برشمرد و رشوه‌خواری، سوء‌استفاده از بیت‌المال و گزارش غلط در ارائه فعالیت‌ها را از جمله موانع رشد و ترقی جامعه دانست.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول