اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین جشنواره ملی تعامی‌های برتر صورت گرفت

تجلیل از 19 تعاونی برتر سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: در هفتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر از 19 تعاونی برتر استان سیستان‌وبلوچستان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از 19 تعاونی برتر سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان، در مراسم هفتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر استان که با حضور معاون استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استان در محل سالن همایش‌های این اداره کل برگزار شد از 19 تعاونی برتر تجلیل به عمل آمد.

حامد علی مبارکی معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان در این مراسم اظهار داشت: از طریق تشکیل تعاونی‌ها با همکاری سازمان‌ها، ارگان‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی برای تدوین رشد و توسعه بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و مسکن شاهد رشد بسیار خوبی برای کارگران و اقشار کم‌درآمد جامعه بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه این مراسم گفت: تعاون شیوه‌ای است مردمی و عدالت‌محور که مجموعه‌ای همدل، نیازهای خود را با تقویت دگردوستی فراهم می‌کنند.

عبدالجلیل شهنوازی افزود: نیل به اقتصاد مردمی و پویا در بستر تعاون بی‌شک مرهون تلاش تعاون‌گران و اندیشمندانی است که اعتقاد بنیادین به این نظام اقتصادی اجتماعی دارند و در این راستا توسعه و اعتلای بخش تعاون، تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری یکی از افتخارات نظام اجرایی کشور است.

وی بیان کرد: در این جشنواره از 19 تعاونی برتر استان و 10 تعاونی ویژه و تداوم برتری در گرایش‌های 21 گانه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول