اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

انعقاد 11 تفاهمنامه برای برون‎سپاری خدمات تعاونی‎های گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در هفته تعاون 11 تفاهمنامه برای برون‎سپاری خدمات تعاونی‎های گلستان منعقد شد.

انعقاد 11 تفاهمنامه برای برون‎سپاری خدمات تعاونی‎های گلستان

حسینعلی خواجه‎مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: توجه به تسهیل در اخذ تشریفات مناقصات و مزایده‌ها، همچنین کاهش سهم آورده تعاونی‎ها برای دریافت تسهیلات بانکی از مواردی است که توانستیم با انجام آن افراد زیادی را به سمت تعاونی جذب کنیم.

وی در خصوص تخصیص اعتبار از سوی هیئت وزیران به تعاونی‎ها تصریح کرد: برای اجرایی شدن تخفیف حق بیمه تامین اجتماعی تعاونی‎ها تا‌کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه 9 هزار و 964 تعاونی در گلستان وجود دارد خاطر نشان کرد: از تعداد یک میلیون و 600 هزار نفر جمعیت گلستان، یک میلیون و 83 هزار و 368 نفر عضو شرکت تعاونی‎های استان هستند.

به گفته خواجه‎مظفری، 5 هزار و 313 تعاونی فعال در گلستان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: 2 هزار و 17 تعاونی غیرفعال در گلستان وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه 9 هزار و 964 تعاونی در استان وجود دارد اضافه کرد: از این تعداد 2 هزار و 11 تعاونی در گلستان ادغام شده، به فروش رسیده یا منحل و راکد شده‎اند.

خواجه‎مظفری افزود: از مجموع تشکیل و ثبت تعاونی طی شش ماه نخست سال جاری برای 2 هزار و 537 نفر در گلستان اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

وی در پایان گفت: در قانون برنامه چهارم توسعه کشور دولت موظف شده است اقدامات لازم را برای ارتقای سهم بخش تعاون به عمل آورد و به نظر می‎رسد به استناد این قانون تمامی دستگاه‎ها و بانک‎های دولتی در این خصوص ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول