اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استاندار فارس خبر داد

تعاونی‌های فارس در برنامه پنجم دو برابر می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون منابع انسانی استاندار فارس گفت: به منظور رشد و بالندگی اقتصاد فارس، 8 هزار و 500 تعاونی موجدر در فارس تا پایان برنامه پنجم به دو برابر افزایش می‌یابند.

تعاونی‌های فارس در برنامه پنجم دو برابر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحمید نافیان بعد از ظهر امروز در آیین هفتمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توجه به کیفیت تولید در دستور کار مسئولان اجرایی استان فارس قرار گرفته است.

نافیان خاطرنشان کرد: اصلاح الگوی مصرف، اجرای بهره‌وری در واحدهای تولیدی، قانون هدفمندی یارانه‌ها، اصلاح الگوی مصرف، استفاده حداکثری از زمان، توسعه الکترونیک در تعاونی‌ها، توسعه صادرات غیرنفتی و کاهش نرخ بیکاری در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان فارس برای تقویت تعاونی‌ها از تمام توان و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز در این جشنواره طی سخنانی اظهار داشت: تعاونی‌ها حلقه مفقوده نارسایی‌ها و تنگناهای اقتصادی هستند که نیاز به توجه جدی دارند.

عباس عباسی تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده از 18 تعاونی برتر استان فارس، سه تعاونی در ردیف مجموعه تعاونی‌های ملی کشور قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش طی سخنانی ابراز داشت: دشمن با ایجاد فشارهای اقتصادی در صدد منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران بوده، که برای مقابله با این ترفند نیاز به انسجام و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی است.

ضرغام صادقی با اشاره به اینکه مطرح کردن اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری از عوامل مهم و اساسی در برابر تحریم‌های اقتصادی است، افزود: بیش از 40 درصد از مشاغل خانگی بر مبنای ایجاد تعاونی‌ها شکل گرفته، که نیاز به توسعه و ترویج فرهنگ تعاونی در کشور است.

به گزارش فارس، در پایان این آیین از تمبر یادبود هفتمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس رونمایی شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول