اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت نهم و دهم

3200 میلیارد تومان به تعاونی‌ها تسهیلات داده شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: در دولت نهم و دهم 3200 میلیارد تومان به تعاونی‌های کشور تسهیلات داده شده است.

3200 میلیارد تومان به تعاونی‌ها تسهیلات داده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز هفتمین آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر با حضور ماشاءالله عظیمی مدیرعامل بانک توسعه تعاون، داوود محمدی و سیدمرتضی حسینی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مجید نادری معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

ماشاءالله عظیمی در این مراسم اظهار کرد: در دولت نهم و دهم تسهیلات به تعاونی‌ها نسبت به دولت‌های گذشته چندین برابر شده است و از حدود 70 هزار به 170 هزار تعاونی در کشور رسید‌ه‌ایم.

وی ادامه داد: یک بانک به تنهایی نمی‌تواند نیازهای تعاونی‌ها را تأمین کند بلکه تمام بانک‌ها موظفند در توسعه تعاون کمک کنند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه بانک توسعه تعاون مشتری جز تعاونی‌ها ندارد، افزود: بانک توسعه تعاون تمام توان و نیروی خود را در مسیر توسعه تعاون در کشور قرار داده است.

عظیمی با تصریح اینکه تمام مشکلات تعاون‌گران مشکلات مالی نیست، ابراز کرد: اهلیت مناسب در تعاون‌گران نیز ملاک است و تنها مشکلات از مسایل اقتصادی نشأت نمی‌گیرد و توانایی اداره سرمایه بسیار مهم است.

این مسئول اضافه کرد: تسهیلات باید به کسانی اختصاص یابد که صلاحیت و توانایی لازم را داشته باشند و نسبت به تسهیلاتی که می‌گیرند حرکتی در توسعه تعاون کشور ایجاد کنند.

 

کم‌ترین تخلفات مالی در شرکت‌های تعاونی است

عظیمی با بیان اینکه کم‌ترین تخلفات مالی در شرکت‌های تعاونی است، تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد که در پرونده‌های بزرگ تخلفات مالی کشور حتی یک پرونده هم از شرکت‌های تعاونی وجود ندارد و این نشانگر سلامت شرکت‌های تعاونی است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: برای ایجاد کار باید شرایط محیط و زمینه‌های موجود منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

اختیارات بانک توسعه قزوین افزایش می‌یابد

عظیمی با بیان اینکه اختیارات بانک توسعه استان قزوین افزایش می‌یابد، اظهار کرد: اختیارات بانک توسعه این استان افزایش می‌یابد و در مقابل نیز منابع باید بیشتر شود.

وی از ایجاد شعبه بانک توسعه تعاون در شهرستان آوج خبر داد و گفت: در شهرستان آوج نیز پیگیر ایجاد شعبه بانک توسعه تعاون خواهیم شد و این شعبه نیز به شعبات بانک توسعه تعاون استان قزوین اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول