اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

تعاونی‌ها رکن مهمی در اقتصاد مقاومتی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعاونی‌ها رکن مهمی در اقتصاد مقاومتی هستند.

تعاونی‌ها رکن مهمی در اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ضرغام صادقی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره تعاونی های برتر استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان با تمام قدرت به دنبال ایجاد فشارهای اقتصادی در بدنه جامعه هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که اولویت دشمن وارد کردن فشار در حوزه مسائل اقتصادی است و ما در مقابل آن، راهکار اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفته‌ایم، باید با تکیه و اتکا بر تعاونی‌ها، با راهبرد دشمن مقابله کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه تعاونی‌ها ابراز داشت: تعاونی‌ها می‌توانند به عنوان یک عامل مهم اقتصادی تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر کنند.

صادقی تصریح کرد: ایجاد تعاونی‌ها و توسعه آنها، کارکردهای مختلفی در حوزه‌های متفاوت از جمله حوزه اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی و ایجاد تعاونی در مباحث مختلف اقتصادی و اجتماعی تنها راهی است که می‌تواند در بحث اقتصاد مقاومتی کمک شایانی داشته باشد و موفقیت را بیش از گذشته کسب کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که جامعه به سمت تعاون حرکت کند به طور حتم در ابعاد مختلف و حوزه‌های گوناگون شاهد رشد و توسعه بیشتر می‌شویم.

به گزارش فارس، از 13 تا 19 شهریورماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است و همزمان با این هفته از تعاونی‌های برتر استان فارس نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول