اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

بهره‌برداری از 24 طرح تعاونی در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌برداری هم‌زمان از 24 طرح تعاونی در استان لرستان آغاز شد.

بهره‌برداری از 24 طرح تعاونی در لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، لحظاتی پیش در مراسمی با حضور کاوه اشتهاردی بهره‌برداری از 24 طرح‌ تعاونی در لرستان آغاز شد.

در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 39 میلیارد و 450 میلیون ریال ایجاد شده و زمینه اشتغال به کار 106 را در این استان فراهم کرده‌اند.

حامد ویسکرمی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری این تعاونی‌ها در قالب 25 میلیارد و 340 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مابقی آورده متقاضیان بوده که در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در این استان به کار گرفته شده است.

وی به تعداد کل تعاونی‌های لرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع 4 هزار و 473 تعاونی با یک میلیون و 310 هزار و 151 عضو در استان لرستان به ثبت رسیده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان میزان اشتغال‌زایی تعاونی‌های استان را 39 هزار و 530 نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار و 524 تعاونی با اشتغال 23 هزار و 674 نفر در لرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول