اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ششمین روز از هفته تعاون:

18 شرکت تعاونی فعال و برتر در خلیل‌آباد تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته تعاون ،مراسم تقدیر از 18 تعاونی فعال و برتر در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد.

18 شرکت تعاونی فعال و برتر در خلیل‌آباد تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران تعاونی‌ها اظهار کرد: تلاش و همت شما باید به مرحله‌ای برسد تا در سال‌های بعد به عنوان تعاونی برتر استانی و کشوری مطرح شوید.

مرادزاده با بر شمردن مزیت‌های بخش تعاون و توجه دولت و مسئولان دیگر نظام به حمایت از تعاون، گفت: فرمانداری در جهت ارتقاء و توسعه خلیل‌آباد هر گونه کمکی را به شرکت‌های تعاونی که در جهت حرکت آنها باشد، دریغ نمی‌کند.

در این مراسم که مدیران و اعضای هیئت‌ مدیره شرکت‌های تعاونی، روسای دستگاه‌های اداری شهرستان، شورای شهر و شهردار حضور داشتند، فرماندار خلیل‌آباد اظهار داشت: تعاون مظهر عدالت اجتماعی است.

حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد پیش از سخنان فرماندار در گزارشی گفت: هفته تعاون فرصت مناسبی برای ارج نهادن به فعالیت‌های بخش تعاونی است که در عرصه اقتصاد تعاونی گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه فضای حاکم در کشور بسیار متناسب با ارزهای تعاون و همکاری است، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی بسیار ارزشمند و شدنی است.

وی اظهار داشت: تعاونی‌ها و تعاونگران می‌توانند در این راستا حرکت بسیار ارزشمندی داشته باشند و ایجاد یک اقتصاد مقاوم می‌تواند تهاجمات و تهدیدهای دشمنان را خنثی کند.

نوری در ادامه این همایش به برنامه‌های هفته تعاون اشاره و خاطرنشان کرد: در طول هفته تعاون هر روز برنامه‌های متنوعی با حضور تعاونی‌ها در خلیل‌آباد برگزار شده است.

وی مراسم تجلیل از مدیران تعاونی‌های برتر و فعال را در جهت ایجاد انگیزه کار وتلاش بیشتر ذکر کرد واظهار داشت: از امروز ماموریت کاری شما باید دوچندان باشد و ضمن کار مضاعف کردن و استفاده از تمام ظرفیت‌های کاری، مروج این بخش اقتصادی باشید.

در این مراسم مدیرعامل شرکت تعاونی تاکستان خلیل‌آباد به عنوان برتر استانی و تعاونی پیمان این شهرستان به عنوان برتر و فعال در شهرستان از فعالیت‌های خود گزارشی ارائه داشتند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول