اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد

88 واحد مسکونی برای مددجویان کهگیلویه‌ای ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد کهگیلویه از کار ساخت 88 واحد مسکونی جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه خبر داد و بیان کرد: کار ساخت این واحدهای مسکونی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 110 میلیون ریال در حال اجراست.

88 واحد مسکونی برای مددجویان کهگیلویه‌ای ساخته می‌شود

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: بیش از 51 میلیون ریال جهت هزینه‌های درمانی و خدمات ویژه به بیماران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان کهگیلویه پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه افزود: 36 مرکز طرف قرارداد اعم از بیمارستان، سونوگرافی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان با کمیته امداد شهرستان کهگیلویه خدمات‌رسانی و انجام امور درمانی بیماران تحت حمایت را بر عهده دارند که 90 درصد هزینه‌های درمانی مددجویان به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند پرداخت خواهد شد.

وی این طرح کمیته امداد را گامی مؤثر در تحقق عدالت در زمینه درمانی عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم که این طرح بتواند رضایت افراد تحت پوشش را در زمینه درمانی محقق کند.

رحیمی‌نیا در ادامه از کار ساخت 88 واحد مسکونی جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه خبر داد و بیان داشت: کار ساخت این واحدهای مسکونی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 110 میلیون ریال در حال اجراست.

رحیمی‌نیا تصریح کرد: یکی از ضروری‌ترین نیازهای انسان داشتن مسکن مناسب بوده که در همین راستا مددجویانی که منازل مسکونی آن‌ها به صورت بافت قدیمی و سنتی و غیر قابل سکونت بوده بر اساس اولویت و داشتن تمام شرایط برای آنان از طریق کمیته امداد مسکن مناسب احداث خواهد شد.

وی افزود: تمام واحدهای مسکن‌ در حال ساخت به جهت جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی مانند زمین لرزه، سیل و غیره با رعایت کردن فنون مهندسی و نظارت کارشناسان مسکن ساختمان کمیته امداد با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

این مقام مسئول در کمیته امداد کهگیلویه با تشریح خدمات کمیته امداد به افراد زیر پوشش بیان کرد: جهت‌دهی خدمات‌رسانی کمیته امداد به سمت استقلال و خودکفایی مددجویان است.

وی در پایان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی توانسته تا حدود زیادی به اهداف خود نائل شود، بیان کرد: امیدواریم که با تحقق عدالت در توزیع منابع در سطح کشور دیگر شاهد هیچ فقیر و دردمندی در سطح کشور نباشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول