اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

تعاون تنها مجرای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: تعاون تنها مجرای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است.

تعاون تنها مجرای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن صرامی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه تعاون تنها مجرای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: بخش کشاورزی استان اصفهان باید توسط مدیران کلان مورد حمایت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در استان اصفهان، گفت: پزشک خانواده طرحی است که سئوالاتی از این طرح در مجلس مطرح شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه طرح پزشک خانواده در استان اصفهان آماده اجرا است، بیان کرد: باید ابتدا به سئوالات مطروحه در مورد پزشک خانواده پاسخ کامل داده شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید برای اجرای این طرح در استان اصفهان به صورت شتاب‌زده عمل کرد، گفت: طرح پزشک خانواده باید با تامل بیشتر و با نگاه عمیق‌تری در استان اصفهان اجرا شود.

صرامی هم‌چنین به بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: همگان باید خود را غلام تعلیم و تربیت بدانند و مدارس نباید در پرداخت شهریه برق و گاز با مشکل مواجه باشند.

وی در ادامه با اشاره به روز سینما گفت: در این زمینه فرهنگ‌سازی لازم انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر حمایت از حوزه گردشگری در استان اصفهان بیان کرد: برای آینده نمی‌توان به چاه‌های نفتی امید داشت و با حمایت از حوزه گردشگری باید این چاه‌ها را به نوعی به روی زمین آورد تا با جذب توریست به اقتصاد کشور کمک کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول