اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 شهریور ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره شعر رضوی در فهرج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرج گفت: جشنواره شعر رضوی 25 شهریور سال جاری در این شهرستان با شرکت شاعران و اقشار مختلف شهروندان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره شعر رضوی در فهرج

رضا رکن‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: تابستان امسال ‌هزار نفر از کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در بخش‌های نگین کویر و بخش مرکزی فهرج بهره‌مند شدند.

وی افزود: این تعداد شرکت‌کننده در 20 کانون مساجد این شهرستان با همکاری 15 مربی در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند و در کلاس‌های فرهنگی هنری، قصه‌گویی، خیاطی و گلدوزی، ورزشی و صحت قرائت نماز و مهدویت نیز شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فهرج بیان داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در مساجد بستری مناسب برای افزایش سطح معنویت و تعمیق باورهای دینی است.

رکن‌آبادی از اختصاص و پرداخت 20 میلیون ریال به کانون‌های مساجد شهرستان فهرج خبر داد و گفت: همچنین بر حسب اقدامات کانون‌های مساجد به هر کانون یک میلیون ریال پرداخت می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فهرج از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به این منطقه تشکر و قدردانی کرد.

رکن‌آبادی از برگزاری جشنواره شعر رضوی در 25 شهریور سال جاری در این شهرستان با شرکت  15 شاعر خبر داد و افزود: این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و میهمانانی از استان و شهرستان‌های شرق استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول