اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی قهرمان لیگ برتر هاکی کشور:

قهرمانی هاکی گچساران در لیگ برتر را حفظ می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هاکی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: با همه مشکلاتی که داریم و بازیکنانی که از تیم جدا شدند قهرمانی سال گذشته هاکی گچساران را حفظ می‌کنیم.

قهرمانی هاکی گچساران در لیگ برتر را حفظ می‌کنیم

نوروز حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هاکی یکی از رشته‌های ورزشی اصیل و قدیمی در گچساران بوده که بنیانگذار این رشته در ایران نورالله گرانی‌پور از همین شهرستان است.

وی افزود: تیم هاکی نفت و گاز گچساران یکی از قوی‌ترین تیم‌های حال حاضر هاکی ایران بوده که کسب عنوان قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر نشان‌دهنده این موضوع است.

وی با بیان اینکه در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هاکی کشور به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود هستیم، افزود: حفظ و تکرار قهرمانی بسیار سخت‌تر از کسب قهرمانی بوده به همین دلیل تمام سعی و تلاش بازیکنان و مربیان تیم هاکی نفت و گاز گچساران حفظ عنوان قهرمانی در سال گذشته خواهد بود.

حیدری با اشاره به وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها در بستن تیم هاکی نفت و گاز گچساران گفت: برخی اختلاف سلیقه‌ها در بستن این تیم سبب دوری و فاصله گرفتن من از تیم هاکی نفت و گاز گچساران شد که در نهایت هدایت هاکی نفت و گاز گچساران از سوی مسئولان این شرکت به من واگذار شد.

سرمربی تیم هاکی نفت و گاز گچساران با اشاره به وضعیت کنونی این تیم ابراز داشت: در طی چند ماه گذشته زمان زیادی به دلیل مشخص نبودن وضعیت تیم از دست رفت و چندین بازیکن مطرح نیز از این تیم جدا شدند.

حیدری تأکید کرد: چاره‌ای جز انجام تمرین‌های فشرده و پرفشار در روزهای باقیمانده از شروع فصل جدید لیگ برتر هاکی نیست و امیدواریم با جذب چند بازیکن جدید تیم خوب و منسجمی برای حضور در مسابقات بسته شود.

وی تمرینات کنونی تیم هاکی نفت و گاز گچساران را خوب و مطلوب دانست و ابراز داشت: به دنبال انجام چند بازی تدارکاتی برای کسب هماهنگی هر چه بیشتر این تیم و حضوری پر قدرت در مسابقات لیگ برتر هاکی هستیم.

حیدری با ابراز امیدواری از موقعیت هاکی نفت و گاز گچساران در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هاکی کشور، یادآور شد: این تیم در چهار دوره قبلی مسابقات لیگ برتر سه قهرمانی یک نایب قهرمانی را به دست آورده است.

وی کمبود اعتبارات را مشکل اساسی هاکی در کهگیلویه و بویراحمد به ویژه گچساران دانست و متذکر شد: کمبود اعتبارات در ورزش هاکی سبب عدم توانایی در تهیه وسایل و امکانات ورزش و جذب بازیکنان مطرح در این رشته شده است.

سرمربی تیم هاکی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران کمبود اعتبارات را دلیل مهمی در رکود و فعال نبودن ورزش هاکی در رده‌های پایه این ورزش دانست و تصریح کرد: در حال حاضر تنها تیم هاکی فعال و مطرح در کهگیلویه و بویراحمد تیم هاکی نفت و گاز گچساران است که حمایت مسئولان از این رشته سبب فعال شدن و گسترش این رشته در سطح استان خواهد شد.

به گزارش فارس، مسابقات فصل جدید لیگ برتر هاکی کشور به صورت متمرکز و با دو گروه شش تیمی از نیمه دوم مهر امسال آغاز خواهد شد.

در این دوره از مسابقات، تیم هاکی نفت و گاز گچساران و تیم‌های شهرداری اراک، سایپا سمنان، هیئت هاکی فارس، هیئت هاکی کرمان و هیئت هاکی ایلام در یک گروه قرار دارند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول