اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت بهداشتی دانشکده پزشکی آبادان:

4 تن مواد خوراکی فاسد در آبادان منهدم شد

خبرگزاری فارس: معاونت بهداشتی دانشکده پزشکی آبادان از انهدام چهار تن مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان آبادان خبر داد.

4 تن مواد خوراکی فاسد در آبادان منهدم شد

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، در آبادان اظهار کرد: چهار تن مواد خوراکی فاسد، تاریخ گذشته یا موادی که به سبب نحوه نادرست نگهداری فاسد شده بودند با دستور قضایی در شهرستان آبادان منهدم گردید.

وی افزود: از چهار تن مواد خوراکی کشف شده یک تن به طرح تشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان اختصاص داشت که همزمان با بقیه مواد خوراکی فاسد منهدم شد.

معاونت بهداشتی دانشکده پزشکی شهرستان آبادان ادامه داد: هفت تن از مواد خوراکی فاسد نیز کشف و ضبط شده که به زودی و با دستور قضایی منهدم می‌شود.

وی با توجه به شروع فصل بازگشایی مدارس گفت: طرح‌های نظارتی و بازرسی از اماکن عرضه و فروش مواد خوراکی شهرستان آبادان همزمان با آغاز تحصیلی تشدید یافته و نظارت بیشتری از سوی شبکه بهداشت محیط بر این اماکن انجام می‌شود.

جعفری در پایان گفت: شهروندان به ویژه خانواده‌ها باید نسبت به خرید از اغذیه فروشان با دقت بیشتری عمل کرده و نظارت ویژه‌ای بر فرزندان خود نسبت به نحوه تهیه مواد خوراکی از فروشندگان دور‌ه‌گرد داشته باشند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول