اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان:

اکیپ‌های بازرسی در فصل پاییز فعال هستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان با اشاره به آغاز فصل مدارس گفت: اکیپ‌های بازرسی مجمع امور صنفی در فصل پاییز فعال هستند.

اکیپ‌های بازرسی در فصل پاییز فعال هستند

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به آغاز فصل مدارس و اکیپ‌های بازرسی مجمع امور صنفی اظهار کرد: مجمع امور صنفی آبادان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، شش اکیپ دو نفره را برای بازرسی از بازار آبادان همزمان با آغاز فصل مدارس فعال کرده است.

وی افزود: به سبب اهمیت بازرسی در فصل پاییز همه مرخصی‌‌های اکیپ ‌بازرسی مجمع لغو شده و بازرسان در همه ساعات فعالیت بازار به بازرسی واحدهای صنفی مشغول هستند.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان تصریح کرد: بازرسان فوق به طور محسوس به فعالیت می‌پردازند و گروهی دیگر از بازرسان نیز به طور نامحسوس نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: بازرسی از نمایشگاه پاییزه نیز با استقرار یک گیت مخصوص در محل نمایشگاه، آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان آبادانی است.

زندی با اشاره به این نمایشگاه اظهار کرد: هم‌اکنون کالاهای مورد نیاز این نمایشگاه تأمین شده و در صورت استقبال شهروندان غرفه‌های دیگری به نمایشگاه اضافه می‌شود.

وی در پایان گفت: تمام کالاها با 10 تا 15 درصد تخفیف به فروش می‌رسد و نمایشگاه با همکاری اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی برپا می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول