اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون محقق شده است

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد سرایان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 میلیارد و 270 میلیون ریال وام از محل تسهیلات بانکی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد سرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، حسن حلوانی اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان بر اساس سند تحولی، از جمله سیاست‌های مهم این نهاد بوده و تاکنون توانسته تعداد زیادی از متقاضیان را جذب بازار کار کند.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد زمینه کار و تلاش برای توانمندسازی مددجویان زیرپوشش و اقشار نیازمند این نهاد، از ابتدای سال جاری تاکنون 3 میلیارد و 270 میلیون ریال وام از محل تسهیلات بانکی و منابع امدادی در قالب طرح‌های خود‌اشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرایان افزود: همچنین با اجرای این طرح‌ها زمینه کار و فعالیت اقتصادی برای 86 نفر فراهم شده است.

حلوانی تصریح کرد: مجریان طرح‌های قالی‌بافی این نهاد نیز طی سال جاری 62 متر مربع فرش به ارزش 200 میلیون ریال تولید کردند که بر این اساس 140 میلیون ریال سود خالص عاید بافندگان فرش شده است.

وی رمز موفقیت طرح‌های اشتغال‌زا کمیته امداد را مشاوره شغلی و نظارت دقیق ناظران فنی این نهاد اعلام کرد و افزود: در سال جاری 432 مورد بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی سرایان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرایان از همکاری بانک‌های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات به جامعه هدف این نهاد قدردانی کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول