اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 6000 بسیجی

رزمایش " لبیک یا علی " در 6 منطقه استان اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با مشارکت بیش از 6 هزار بسیجی آماده گردان‌های بیت‌المقدس رزمایش " لبیک یا علی " در شش منطقه عمومی استان اردبیل برگزار می‌شود.

رزمایش " لبیک یا علی " در 6 منطقه استان اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد حصاری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: این رزمایش در روزهای 21 و 22 شهریور ماه با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و در طی واکنش سریع برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش از اولین ساعات روز سه‌شنبه با فراخوان نیروها به پایگاه‌ها و حوزه‌ها آغاز شده و در ادامه بحث تمرینات صحرایی را شاهد خواهیم بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اعلام اینکه تاکنون در سه استان کشور این رزمایش برگزار شده و اردبیل چهارمین استان برگزار‌کننده این رزمایش است، یادآور شد: تا آخر امسال در تمام استان‌های کشور این رزمایش برگزار خواهد شد.

مستعد حصاری گفت: با حضور نیروهای بسیجی گردان‌های بسیجی بیت‌المقدس پس از اقدام فراخوان استقرار نیروها در تمرینات صحرایی را شاهد خواهیم بود و این رزمایش خود نوعی تجدید سازمان و آموزش رزمی نیروهای ماست.

این مسئول تاکید کرد: بخشی از این رزمایش خارج از محدوده شهری انجام شده و راهپیمایی تاکتیکی شبانه از برنامه‌های شاخص این رزمایش است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت:‌ در کنار این اهداف بسیجیان در برنامه‌های عبادی – معنوی نیز شرکت می‌کنند و در ادامه برای رسیدن به مرز آمادگی کامل در دو رزمایش شامل امداد و نجات و رزمایش رزمی حضور پیدا خواهند کرد.

مستعد حصاری حضور نیروهای بسیجی را در زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی نمونه‌ای از توانمندی بسیجیان در بحث امداد و نجات توصیف کرد و ادامه داد: رزمایش امداد و نجات با فرض رخداد زلزله انجام خواهد شد تا بسیجیان با آمادگی کامل وظایف محوله را انجام دهند.

وی افزود: ‌بخش دوم رزمایش دفاع از کوی و برزن است که بر اساس سناریوی تعریف شده بسیجیان ماموریت خواهند یافت در این مسئولیت خود نیز ایفای وظیفه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ با فرض حمله دشمن متخاصم و ورود آنها به کوی و برزن بسیجیان ما ماموریت مقابله با این تجاوز دشمن را دارند و در اوج آمادگی به مقابله به دشمن زبون می‌پردازند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول