اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

رزمایش وبلاگ‌نویسی در خرم‌دره برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره از برگزاری رزمایش وبلاگ‌نویسی بر اساس جنگ نرم خبر داد.

رزمایش وبلاگ‌نویسی در خرم‌دره برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، موسی رضایی ظهر امروز در جلسه مسئولان این شهرستان با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آن‌ها میزی به ما دادند که در قبال خون آن‌ها کار کرده و در مسیر توسعه روزافزون نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی افزود: باید با الگوگیری از شهدا در زمینه تلاش برای توسعه نظام حرکت کرده و خاطرات و جانفشانی‌های شهدا را هیچ‌گاه فراموش نکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: انگیزه و هدف دشمن همواره دشمنی است و از راه‌های گوناگون دشمنی خود را نشان می‌دهد که با الطاف الهی و امدادهای غیبی امام زمان (عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری همه توطئه‌های دشمن در زمینه‌های گوناگون نظامی، فرهنگی و سیاسی نقش بر آب شده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برنامه‌های مناسبی برای این هفته در نظر گرفته شده است.

رضایی افزود: برنامه‌های مناسبی برای این هفته در شهرستان خرم‌دره در نظر گرفته شده است ولی باید تلاش و همت مضاعفی از سوی مسئولان امر برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌ها صورت بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مسئولان باید ما را یاری کنند که این امر فقط به دیدار خلاصه نشده و بتوانیم در این دیدارها مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نیز رفع کنیم.

وی افزود: رژه حماسی سپاه و فرماندهی انتظامی خرم‌دره، فضاسازی محیطی، دیدار با رزمندگان عملیات حصر آبادان، گلباران مزار شهدا و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

رضایی تصریح کرد: جشن میلاد امام رضا(ع)، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، رزمایش وبلاگ‌نویسی بر اساس جنگ نرم و برگزاری همایش‌ها و آموزش‌ها از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول