اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

احداث نیروگاه 15 هزار مگاواتی در پترو هیدج/کلنگ‏زنی پالایشگاه زنجان طی دو ماه آینده

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: نیروگاهی با ظرفیت 15 هزار مگاوات در مجموعه پترو هیدج استان زنجان احداث می‎شود.

احداث نیروگاه 15 هزار مگاواتی در پترو هیدج/کلنگ‏زنی پالایشگاه زنجان طی دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‎نژاد ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان اظهار داشت: پروژه پترو هیدج در سه بخش شامل شهرک فن‎آوران، شرکت پترو هیدج و نیروگاه 15 مگاواتی ایجاد می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه پترو هیدج یکی از بزرگ‎ترین و مهم‎ترین پروژه‎های استان زنجان محسوب می‎شود، خاطرنشان کرد: احداث این شرکت گام بسیار بزرگی است که همکاری خوبی بین مدیران در احداث آن صورت گرفته است.

استاندار زنجان تصریح کرد: مشکل زمین مورد نیاز مجموعه پترو هیدج باید ظرف مدت یک هفته برطرف شود.

رئوفی‎نژاد با بیان اینکه مجوز احداث نیروگاه در مجموعه پترو هیدج گرفته شده است، اضافه کرد: وزارت نیرو برای احداث نیروگاه توسط بخش خصوصی همکاری داشته و قراردادهای مورد نظر را منعقد می‎کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر پروانه احداث نیروگاه 15 هزار مگاواتی در مجموعه پترو هیدج استان نیز توسط شرکت برق منطقه‎ای زنجان صادر شده است.

استاندار زنجان در زمینه مشکلات اعتباری مجموعه ورزشی و سوارکاری میثم نیز با اشاره به اینکه این مشکل باید توسط بانکی که این طرح به آن معرفی شده است برطرف شود، ادامه داد: سرمایه‎گذار طرح‎ها باید از بلاتکلیفی خارج شوند.

وی در زمینه شهرک‎های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه برخی از افرادی که زمین را تحویل گرفته‎اند کاملا آن را فعال کرده و یک واحد تولیدی به راه انداخته‌ اند، تصریح کرد: افرادی که مجوز زمین را دریافت کرده و از آن استفاده نکرده‎اند طبق قانون خلع مالکیت می‎شوند.

رئوفی‎نژاد در زمینه پالایشگاه مورد نظر برای احداث در استان زنجان با تاکید بر اینکه سرمایه‎گذار روسی پالایشگاه آمادگی کامل را برای اجرای طرح دارد، اظهار داشت: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در دو ماه آینده می‎توان این پالایشگاه را کلنگ‎زنی کرد.

وی یادآور شد: اراضی بالای عوارضی زنجان تا سه راهی طارم به ایجاد مجتمع‎های فرهنگی، علمی و دانشگاهی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول