اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

ساخت هتل 5 ستاره با ظرفیت گردشگری روستایی و کشاورزی در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: تاکنون برای ساخت تنها هتل پنج ستاره با ظرفیت گردشگری روستایی و کشاورزی در گیلان 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

ساخت هتل 5 ستاره با ظرفیت گردشگری روستایی و کشاورزی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در جریان بازدید از تنها هتل پنج ستاره با ظرفیت گردشگری روستایی و کشاورزی گیلان در این شهرستان اظهار کرد: برای این پروژه توسعه گردشگری که بر محور کشاورزی و استفاده از ظرفیت روستاهاست تاکنون 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی ساخت این هتل را الگوی نوینی برای توسعه گردشگری در گیلان بر محور روستا، کشاورزی و محیط ‌زیست عنوان کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری روستایی باید بیشتر از آن بهره برد گفت: کمک به عمران و آبادانی و رشد اقتصادی روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان، کار آفرینی و توسعه روستایی از مزایای گردشگری روستایی  و کشاورزی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز در مراسم بازدید مذکور اظهار کرد: اکنون دو هتل، سه مجتمع اقامتی و پذیرایی روستایی و دو هتل آپارتمان و یک کارتینگ به منظور استفاده از این ظرفیت در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

امید عزیزی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 170 میلیارد ریال هزینه شده است، ابراز کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای حدود 200 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

پروژه ساخت هتل معین فومن که به عنوان تنها پروژه خاص تلفیق شده گردشگری با ظرفیت روستایی و کشاورزی  است، در زمینی به مساحت 37 هزار متر مربع با زیربنای 11 هزار و 146 متر مربع با 76 واحد اقامتی، سه تالار پذیرایی و رستوران و سالن کنفرانس از سال 86 آغاز شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول