اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر محقق شد

کسب مقام برتر آموزش و پرورش عسلویه در پروژه مهر

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه از کسب مقام برتر آموزش و پرورش عسلویه در پروژه مهر خبر داد.

کسب مقام برتر آموزش و پرورش عسلویه در پروژه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه اسماعیل احمدی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: رشد و توسعه علمی یکی از ضروریات و لازمه‌های پیشرفت در جوامع انسانی محسوب می‌شود و آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهایی است که باید در مسیر تحقق این هدف گام بردارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطر نشان کرد: کیفیت‌بخشی به امر آموزش و توجه به نیازهای علمی منطقه و دانش‌آموزان یکی از مسائل مهمی است که در سال‌های اخیر در آموزش و پرورش عسلویه با جدیت مورد توجه بوده و اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته است.

احمدی بیان کرد: رشد علمی دانش‌آموزان از اهداف مهمی است که با جدیت به آن توجه داشته‌ایم و کسب رتبه دوم در رشته تجربی و سوم در رشته ریاضی و فیزیک دانش‌آموزان منطقه و روند رو به رشد پیشرفت دانش‌آموزان در مقاطع دیگر بیانگر ظرفیت بالای دانش‌آموزان و مبین ارتقای علمی منطقه است و با توجه به امکانات و توان منطقه در سال‌های آتی اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی با تبریک کسب مقام برتر اداره آموزش و پرورش عسلویه برای سومین سال پیاپی در میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان به جامعه فرهنگیان گفت: همه این پیشرفت‌ها مرهون زحمات و همکاری بخشدار، شهرداران، دهیاران، شوراها، فرهنگیان دلسوز و دانش‌آموزان منطقه عسلویه است و از تمام این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه تصریح کرد: ستاد پروژه مهر منطقه عسلویه در سال جاری اقدامات لازم به منظور بازگشایی مطلوب مدارس را انجام داده و با تلاش‌های شبانه‌روزی دبیر این ستاد آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را داریم.

احمدی با اشاره به مقام برتر آموزش و پرورش عسلویه در ستاد پروژه مهر متذکر شد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط ستاد پروژه مهر عسلویه تا این مرحله از ارزیابی ستاد پروژه مهر عسلویه موفق به کسب مقام برتر در بین مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر شده است.

دبیر ستاد پروژه مهر عسلویه نیز با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته بیان کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در زمینه سامان‌دهی نیروها و پرسنل مجرد و اسکان صورت گرفته و کمبودهایی وجود دارد که از مسئولان شهرستان و منطقه عسلویه می‌خواهیم برای رفع این نیازها کوشا باشند.

عبدالمهدی شریف‌نژاد افزود: بیشترین مشکل اسکان نیروها در شهر عسلویه، نخل تقی و روستای چاه مبارک وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول