اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور معرفی استاندار جدید

وزیر کشور وارد بوشهر شد

خبرگزاری فارس: مصطفی محمدنجار، وزیر کشور به منظور معرفی استاندار جدید بوشهر صبح امروز در میان استقبال مسئولان ارشد استان بوشهر وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شد.

وزیر کشور وارد بوشهر شد

به گزارش خبرگزار ی فارس از بوشهر محمد نجار در حالی که فریدون حسن‌وند استاندار جدید بوشهر، جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، موسوی نژاد نماینده دشتستان و احمدی نماینده کنگان، دیر و جم نیز وی را همراهی می‌کردند، در بدو ورود به بوشهر مورد استقبال محمدحسین جهانبخش استاندار فعلی و مدیران ستادی استانداری و شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار گرفت.

وزیر کشور که برای یک‌روز به بوشهر سفر کرده بلافاصله بعد از ورود به بوشهر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای بوشهر به دیدار آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواهد رفت.

محمد نجار پس از دیدار با امام جمعه بوشهر برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر به سالن اجتماعات بانک صادرات بوشهر می‌رود.

در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر، علاوه بر وزیر کشور و استانداران فعلی و سابق بوشهر، امام جمعه، رئیس کل دادگستری، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و معاونان برنامه‌ریزی و سیاسی استانداری بوشهر سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است با حکم رئیس جمهور فریدون حسن‌وند نماینده سه دوره مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به عنوان استاندار جدید بوشهر انتخاب شد.

پیش از این محمدحسین جهانبخش از 27 مرداد ماه 89 به جای ابوطالب شفق به عنوان استاندار بوشهر مشغول به کار شده بود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول