اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از چند روز تاخیر

استاندار جدید اردبیل شنبه معارفه می‌شود

خبرگزاری فارس: بعد از چند روز تاخیر به دنبال لغو مراسم معارفه استاندار اردبیل در روز دوشنبه، شنبه هفته آینده استاندار جدید اردبیل معارفه می‌شود.

استاندار جدید اردبیل شنبه معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد استاندار جدید اردبیل صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور در سالن فدک اردبیل معارفه شده و به صورت رسمی جایگزین سید حسین صابری می‌شود که چند روز پیش به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل مسئولان کشوری، استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس حضور ‌می‌یابند تا اکبر نیکزاد بعد از تجربه مسئولیت شهرداری اردبیل، این بار در قامت استاندار معرفی شده و کار خود را به صورت رسمی در اردبیل آغاز می‌کند.

اکبر نیکزاد که پیش از این در مسئولیت‌های مدیرکل بنیاد مسکن اراک، شهرداری اردبیل، معاون عمرانی استاندار قزوین و استاندار کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده است توسط هیئت دولت اوایل شهریور به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی شد تا در یک جابجایی دو استاندار اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد جابجا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل که قرار بود دوشنبه 13 آبان ماه برگزار شود به دلیل نامساعد بود شرایط جوی و لغو شدن پرواز وزیر کشور به شنبه هفته آینده موکول شد.

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول