اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کشور

استاندار جدید اردبیل فردا معارفه می‌شود

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر کشور اکبر نیکزاد به عنوان استاندار جدید اردبیل فردا معرفی می‌شود.

استاندار جدید اردبیل فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال تصمیم هفته گذشته هیئت دولت مبنی بر جابجایی استانداران اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد فردا عصر در سالن فدک اردبیل سید حسین صابری به دوران مسئولیت 25 ماهه خود در اردبیل پایان داده و جای خود را به اکبر نیکزاد استاندار جدید می‌دهد.

در این مراسم قرار است ابتدا اکبر نیکزاد به عنوان استاندار جدید اردبیل معارفه شده و سپس سید حسین صابری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.

این تغییر و تحولات در حالی انجام شده است که سید حسین صابری استاندار اردبیل در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری فارس اعلام کرده تلاش چندین ماهه نمایندگان استان در تغییر استاندار اردبیل در این جابجایی هیچ نقش و جایگاهی نداشته است.

هر چند تعدادی از نمایندگان استان از این جابجایی ابراز خرسندی کرده‌اند اما همچنان تعدادی از نمایندگان از نیکزاد به عنوان چهره پر‌تلاش یاد کرده و از حضور او در استان حمایت می‌کردند.

دبیر مجمع نمایندگان استان نیز به موضع‌گیری نمایندگان در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان از حضور اکبر نیکزاد به عنوان نیروی بومی در زادگاهش خرسند و خشنود هستند و به تعامل و همکاری بیشتر امیدوار می‌باشند.

کمال‌الدین پیر‌موذن با اعلام اینکه قرار است در این مراسم نمایندگان استان حاضر شده و تعدادی از آنها به بیان دیدگاه‌هایشان بپردازند از استاندار جدید خواست کار و تلاش مضاعف را در سرلوحه برنامه‌هایشان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد بعد از 18 ماه دوری از این استان در حالی به اردبیل برمی‌گردد که پیش از این، مردم او را در سنگر شهرداری اردبیل به یاد دارند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول