اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خبر داد

طراحی نقشه جامع اقتصادی کشور در بوشهر

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه بوشهر می‌تواند با تنظیم سند چشم‌انداز به الگوی موفق توسعه و پیشرفت تبدیل شود گفت: نقشه جامع اقتصادی کشور در استان بوشهر در حال طراحی است.

طراحی نقشه جامع اقتصادی کشور در بوشهر

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر اظهار داشت: مدیران و مسئولان استان همچون گذشته با همکاری و همدلی ولایی بر اساس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری استاندار جدید بوشهر را همراهی کنند.

صفایی‌بوشهری خطاب به مدیران استان بوشهر گفت: همدل و همگام باشید زیرا اساس پیشرفت استان بوشهر همدلی و وفاق شما مدیران استان با مجموعه مدیریت ارشد استان است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهندس جهانبخش استاندار سابق بوشهر تصریح کرد: مردم استان بوشهر با تمام وجود در خدمت رهبر معظم انقلاب هستند و جان خود را برای اجرای منویات معظم‌له بر کف دست گرفته‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ریشه ترقی و توسعه ولایتمداری است گفت: تاریخ بوشهر سراسر حماسه و مقاومت است و این استان به عنوان دروازه تمدن اسلامی و نماد مقاومت‌پذیری با تمام وجود در خدمت نظام و مقام معظم رهبری است.

صفایی‌بوشهری افزود: استان بوشهر در شرایط کنونی در تمام عرصه‌ها شاخصه‌های بالایی در حوزه توسعه و پیشرفت دارد و این را مدیون تاریخ سراسر ولایتمدار خود است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در کنار تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در بخش‌های مختلف دارد از منابع انسانی کارآمدی برخوردار است که در تمام عرصه‌ها نخبه و پیشتاز هستند و مدیران موفق هماهنگ و همدلی دارد.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: استان بوشهر می‌تواند با تنظیم سند چشم‌انداز بر اساس دیدگاه‌ها و منویات مقام معظم رهبری و با بومی‌سازی آن‌ها به ویژه در حوزه تجارت و انرژی و تنظیم نقشه راه بر اساس افق بین‌المللی به الگویی موفق در عرصه توسعه و پیشرفت تبدیل شود.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه نقشه جامع اقتصادی کشور در استان بوشهر در حال طراحی است خاطر نشان کرد: نیازمند نگاه علمی کارشناسی بر اساس دانایی محوری و مدیریت با رویکرد ولایی و کارآمدی در عرصه‌های نظارت هستیم.

نماینده ولی فقیه در بوشهر گفت: تهاجمی که اکنون در فضای جهانی علیه جبهه اسلامی به رهبری ایران و با هدایت‌های بزرگ مردی از تاریخ بشریت که هدیه الهی به جهان و نظام اسلامی ایران و تشیع است در هیچ برهه‌ای از تاریخ وجود نداشته است.

امام جمعه بوشهر گفت: امروز شاهد آخرین مرحله جبهه دین‌ستیزی و در آستانه تحولی عظیم هستیم و جبهه استکبار امروز به جایی رسیده است که زوال او قطعی است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول