اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین استاندار دولت احمدی‌نژاد در بوشهر

فریدون حسن‌وند رسما استاندار بوشهر شد

خبرگزاری فارس: با حکم رئیس جمهور و با حضور وزیر کشور فریدون حسن‌وند رسما به عنوان چهارمین استاندار دولت احمدی‌نژاد در بوشهر مشغول به کار شد.

فریدون حسن‌وند رسما استاندار بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر امروز با حضور مصطفی محمدنجار وزیر کشور، فریدون حسن‌وند نماینده سه دوره مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی رسما به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی شد.

حسن‌وند چهارمین استاندار دولت احمدی‌نژاد در استان بوشهر است که پس از علی افراشته، ابوطالب شفقت و محمدحسین جهانبخش سکان هدایت استان بوشهر را به دست گرفته است.

برای نخستین‌بار در دولت احمدی‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم بوشهر هر چهار نماینده بوشهر حضور داشتند و این نشان از عزم نمایندگان برای تعامل با استاندار جدید است.

حسن‌وند در حالی امروز به ساختمان سرخ استانداری بوشهر می‌رود که تا پیش از این مدیریت اداره اطلاعات را در سه شهرستان اندیمشک، شوش و دزفول بر عهده داشته است ضمن اینکه سه دوره نمایندگی در مجلس و ارتباط خوب با دولتمردان و نهاد ریاست جمهوری از وی فردی قدرتمند در عرصه سیاسی ساخته است.

آنچه در روزهای اخیر در مورد حسن‌وند بیان شده این است که وی با نمایندگان استان بوشهر در مجلس جلسه داشته و پیگیری‌هایی هم برای رسیدگی به امور استان انجام داده است و اعلام کرده برای خدمت به مردم عزم خود را جزم کرده و با کسی هم شوخی ندارد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول