اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای بیرجند خبر داد

گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای براساس نیازهای صنعت

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای بیرجند گفت: گسترش رشته‌‌های این مجموعه براساس نیازهای منطقه و صنعت در دستور کار است.

گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای براساس نیازهای صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا ناصری پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای بیرجند اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای بیرجند از سال 90 در سه رشته مکانیک خودرو، تعمیر سخت‌افزار کامپیوتر و ابزار دقیق اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

وی افزود: این مرکز در راستای تحقق اهداف سازمانی و به منظور گسترش رشته‌های تحصیلی با موافقت واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در مهرماه 91 در 10 رشته اقدام به پذیرش دانشجو به صورت پودمانی بدون کنکور در مقطع کاردانی می‌کند.

مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای بیرجند ادامه داد: بازرسی جوش، تولید مبلمان، جوشکاری، کاردانی فنی تاسیسات الکتریکی ساختمان، کاردانی فنی گازرسانی، کاردانی فنی لوازم خانگی، نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی، نقشه‌کشی صنعتی و کاردانی فنی ابزار دقیق از جمله این رشته‌ها هستند.

ناصری افزود: گسترش رشته‌ها با توجه به نیازهای صنعتی و صنفی منطقه صورت گرفته و آینده شغلی خوبی برای دانشجویان پیش‌بینی شده است و به زودی امکان ادامه تحصیل تا مقطع کارشناسی برای همه دانشجویان و علاقمندان فراهم می‌شود.

وی یادآور شد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ای برای اشتغال پایدار فراهم می‌کند و باید در راستای اطلاع‌رسانی در این بخش تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول